1 / 20
29 czerwca 2024 14:27
ID: 6125664739
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
CivicGeneracja
VIII (2006-2011)Rok produkcji
2010
Przebieg
214 420 km
Pojemność skokowa
1 998 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
201 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
7.0 l/100km
Spalanie W Mieście
12 l/100km
Typ nadwozia
KompaktEmisja CO2
215 g/km
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
4
Kolor
BiałyRodzaj koloru
Perłowy
Kraj pochodzenia
SzwajcariaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
13 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Radio
Gniazdo USB
Opis
Przedmiotem sprzedaży jest Honda Civic VIII generacji Type R w limitowanej wersji Championship White, egzemplarz nr 1321 z 2000 wyprodukowanych.
Charakterystycznymi cechami egzemplarzy Championship White to m.in. fabryczna szpera(torsen), biały(NH0) kolor nadwozia i felg, chromowane elementy zewnętrzne(klamki, grill, klapka od wlewu paliwa).
Honda została zakupiona przeze mnie w 2020 roku z przebiegiem 187 tysięcy i od tamtego momentu robiła symboliczne przebiegi w okolicach 6000 km/rok, co zresztą potwierdza CEPiK.
Samochód użytkowany przez cały ten czas z głową, nie było mowy o pójściu w wyższe partie obrotów na zimnym czy niedogrzanym silniku.
Kraj pochodzenia to Szwajcaria, jestem drugim właścicielem w Polsce.
Mechanicznie samochód bez jakiegokolwiek zarzutu, olej tylko i wyłącznie klasy premium AMSOIL przez ostatnie 4 lata 5w40 a aktualnie 5w30(filtry oleju ZAWSZE OEM Honda Made in Japan).
Olej w silniku wymieniany maksymalnie co 6000 km.
Ubezpieczenie do 02.07.2025(*2 rata 2 stycznia 2025)
Przegląd do 29.06.2025
To tak na wstępie, teraz rzeczy które zostały wymienione, dodane lub zregenerowane:
- świece NGK LASER IRIDIUM IFR7G-11KS 7746,
- olej w skrzyni biegów(OEM Honda MTF, 2020 rok, 189k przebiegu),
- hamulce, przód tarcze DBA Street T2 + klocki DBA XP Xtreme Performance, tył tarcze EBC Standard i klocki EBC Standard,
- przewody hamulcowe w oplocie firmy Pizza Breaks,
- dystanse firmy Japan Racing, przód 15mm tył 20mm,
- rozpórka przód firmy Górny Sport,
- regulacja luzów zaworowych(przy 189kkm) + wymiana uszczelki pokrywy zaworów(OEM) w ASO Honda Bielsko-Biała,
- nowe tylne tarcze kotwiczne(OEM Honda),
- filtr powietrza K&N(świeżo wyczyszczony i naoliwiony),
- nowy mieszek lewarka(OEM Honda),
- nowe nakrętki kół(OEM Honda),
- nowe moduły w lusterkach(typowa usterka),
- drążki i końcówki drążków kierowniczych na firmę 555(najlepszy dostępny zamiennik)
- lewy przegub zewnętrzny(Metelli - włoska firma),
- gumy stabilizatora(OEM Honda),
- łączniki stabilizatora(555),
- łożysko rolki prowadzącej(Koyo),
- konserwacja świeżo po zakupie(2020 rok, mam całą bibliotekę zdjęć i filmów z przebiegu konserwacji do wglądu),
- w 2023 nałożona została powłoka ceramiczna przez profesjonalną firmę + pranie wnętrza,
- w 2021 nowe letnie opony Michelin Pilot Sport 4 225/40/18,
- w 2020 nowe zimowe opony Nokian WR D4 225/45/17+ felgi OEM Honda,
- w 2023 dwa nowe oryginalne tylne zaciski(TRW),
- w 2023 nowe teleskopy klapy bagażnika,
- w 2019 wymienione zostały amortyzatory przednie przez poprzedniego właściciela,
- regulacja luzów zaworowych(18.06.2024) przy 214kkm + wymiana uszczelki pokrywy zaworów(OEM) w ASO Honda Bielsko-Biała.
Faktury i paragony za części czy usługi do wglądu.
Dbałem i dbam o samochód najlepiej jak potrafię, nigdy nie oszczędzałem na częściach czy paliwie, od początku mojej przygody z tym samochodem do baku nie było lane nic poniżej 98 oktanów.
Z zewnątrz samochód prezentuje się bardzo dobrze, pedantycznie dbałem o karoserie jak i o wnętrze samochodu.
Samochód nigdy mnie nie zawiódł, ale niestety nadszedł czas by ktoś inny cieszył się tym genialnym wozem.
Wymieniać wyposażenia nie będę, każdy wie co w nich siedziało, jest to niemalże full opcja brakuje tylko nawigacji i zestawu głośnomówiącego.
Honda jest zachowana w serii, żadnych spojlerów, spliterów, podnoszenia mocy itp., po prostu OEM+.
Dla zainteresowanych mam dość sporo zdjęć samochodu na przestrzeni lat wrzuconych na dysku google.
Kontakt telefoniczny
Informacje o sprzedającym
Kacper
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie