Auto z polskiego salonu, jestem jego II właścicielem.
Samochód wygląda pięknie, jest bez rys, zadbany, w bardzo dobrym stanie technicznym, bezwypadkowy, wszystkie szyby i reflektory oryginalne,
co najważniejsze bez śladów korozji (jak wiadomo najsłabszy punkt hond), garażowany, podwozie przeglądane i konserwowane.
Na początek mogę nadmienić istotną sprawę, że jeśli ktoś zastanawia się nad wyborem Civic sedan czy kompakt (tak jak ja kiedyś) to Honda Civic sedan ma komfortowe wielowachaczowe zawieszenie z przodu i tyłu co daje o wiele większy komfort jazdy niż w Civic UFO (gdzie na tylnej osi jest belka skrętna i bardzo ,,trzęsie" ) i pozwala na większą dynamikę jazdy i precyzję prowadzenia.
Przebieg 246 tys km, co jak wiadomo dla mającego opinię wprost niezniszczalnego silnika 1,8 i-Vtec jest niezbyt duży. Silnik pracuje ,,jak zegarek" więc kolejne 250tys będzie jeździł bez remontu.
W USA taksówkarze chwalą się przebiegami po milion km, więc można jeździć wiele lat pod warunkiem chronienia podwozia przed korozją, a reszta to już normalna eksploatacja.
To auto jest w lepszym stanie technicznym niż 80% aut mających przebieg po ok. 150-180tys km, bo po takim przebiegu szykuje się wymiana elementów, które przy przebiegu rzędu 250tys km są już wymienione np. wielowachaczowe zawieszenie.
Auto jest gotowe do jazdy bez dodatkowych nakładów finansowych.
Zrobiłem przegląd. Auto przeszło przez procedurę na stacji diagnostycznej jak w badaniu technicznym bez zastrzeżeń. Diagnosta zrobił wydruk, który jest do wglądu.
Zgadzam się na wizytę w dowolnej stacji diagnostycznej wybranej przez kupującego.
Wszystko na bieżąco było serwisowane i wymieniane m.in.
- wymienione wielowachaczowe zawieszenie przy przebiegu 210tys km
- wymieniony olej w skrzyni biegów-olej Honda MTF-3
-nowe świece platynowo irydowe Bosh dedykowane do LPG (3 lata temu założona instalacja LPG) regulacja zaworów
Auta nie miałem zamiaru sprzedawać ale trafiła mi się właśnie okazja kupna od znajomego Hondy Civic z automatyczną skrzynią biegów. Dla mnie jako spokojnie jeżdżącego emeryta automat odpowiada dużo bardziej niż manual (jeździłem uprzednio automatami i wiem jaka to wygoda).
Bogate dodatkowe wyposażenie, w odróżnieniu od wielu innych egzemplarzy
np. aerodynamiczny spoiler na tylnej klapie zmniejszający zużycie paliwa i nadający atrakcyjny wygląd, szyberdach, kierownica wielofunkcyjna- sterowanie radiem, tempomatem, hak, 3 letnia instalacja LPG (zrobiony w grudniu serwis), klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, podgrzewane fotele kierowcy i pasażera
Elektrycznie sterowane wszystkie szyby z funkcją domykania.
Elektrycznie sterowane, składane lusterka
Centralny zamek
Autoalarm
ABS, ESP, immobiliser
6 poduszek powietrznych
boczne kurtyny powietrzne
Wbudowane radio CD
2 komplety kluczyków
książka serwisowa
Aktualnie opony zimowe na ładnych felgach stalowych z oryginalnymi kołpakami hondy.
Wnętrze ładne, szara tapicerka welurowa w dobrym stanie.
W ramach zwyczajowo przyjętego upustu mogę dołożyć opony letnie
na oryginalnych felgach aluminiowych Hondy (przy kupnie nie było ich musiałem dokupić więc teraz nie oddam za darmo).
Historię pojazdu można sprawdzić na bezpłatnym portalu:
https://historiapojazdu.gov.pl/
nr vin: NLAFD75707W000308
nr rejestracyjny: WS 5209F
data pierwszej rejestracji: 28.01.2008
Zdjęcia dodam jak zrobię. Nie mam bo nie myślałem o sprzedaży tego auta, więc nie robiłem.
Nie spieszy mi się z tym, auto będzie dostępne do sprzedaży po 2 stycznia 2025.
Samo ogłoszenie mając właśnie wolny czas siadłem i napisałem.
Kto jest zainteresowany niech zajmuje kolejkę do oglądania.
Ładny kolor trudny do określenia... ...coś koło...szaro zielonkowego...dobry w utrzymaniu bo nie widać szybko na nim brudu.
W ramach upustu mogę też dodać zakupiony olej i filtr.
Miałem właśnie wymienić olej.
Jak wiadomo nie należy ufać zapewnieniom niektórych sprzedającym o zrobionym świeżo serwisie olejowym i należy po zakupie auta samemu wymienić olej, dlatego nie wymieniałem aby kupujący z tego względu sam to zrobił.
Olej Shell Helix Ultra 5W/40 dedykowany dla silników Hondy z LPB (co 6-10tys km był wymieniany olej, raz w roku).
Sprzedaż od osoby prywatnej. Umowa kupna sprzedaży.
Osobom handlującym samochodami proponującym śmiesznie niskie ceny dziękuję. Proszę nie zawracać głowy.
Na koniec mogę dodać jeszcze, że honda Civic sedan ma komfortowe wielowachaczowe zawieszenie z przodu i tyłu co daje o wiele większy komfort jazdy niż w Civic UFO (gdzie na tylnej osi jest belka skrętna i bardzo ,,trzęsie" ) i pozwala na większą dynamikę jazdy i precyzję prowadzenia.
Na pytania odpowiem telefonicznie.
Można dzwonić w godz. 8.00-20.00