Witam serdecznie, mam do zaoferowania Civic TypeR FN2 w wersji Plus, ściągnięty ze Szwecji w 2017 roku. Nie była kątowana i nie jeździła na torze! Samochód w stanie bardzo dobry mechanicznym oraz wizualnym. Nic nie ma do zrobienia, przegląd przechodzi bez żadnych problemów. Wyposażenie bardzo dobre to: Czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, tempomat , klima dwustrefowa (nabita, chłodzi dobrze i ratuje w te upalne dni), spryskiwacze lamp, xenon lampy. Usunięta typowa usterka UFO przy uszczelce około szyby czołowej. Technicznie bardzo dobry - niedawno przeszedł duży serwis, naprawiany na bieżąco. Silnik trzyma moc, jest suchy, jedzie szybko, ładny wydech (delikatnie przyciąga uwagę ale nie przeszkadza). Tylko tankować i jeździć. Zrobiony reflash by fox (przesunięta odcinka, zmieniona procedura startu launch, przesunięty vtec oraz trochę usunięte te typowe hondowskie szarpania). Oleju nie piję, rozrząd robiony na czas. Wnętrze zadbane nie zniszczone, zewnątrz też ładny widok, przepiękny czerwony lakier.
Naprawiany zawsze albo na OEM albo na bardzo dobrych częściąch. Mało jeżdżony w zimę i deszcz.
Przez moją pracę zdalną jeździłem tylko w mieście, nad morze, przejechałem za 2 lata 20 tys km, połowa z tego to trasy.
W lato , jesień i wiosnę każdy 2 miesiące przechodził pełny detailing zewnętrzny i wewnętrzny, woski i tp.
Można obejrzeć na dowolnej oskp czy u mechanika. Cena do sensownej negocjacji przy samochodzie. Nie interesuje mnie zamiana. Przegląd do 27.06.2025. OC do 18.08.2024
Przy okazji mogę podać na sms listę napraw i faktury z zakupu części i prac.
Oto lista modów i części które mam:
Zalozona przegroda w misce olejowej, pod deską są przeprowadzone przewody do dodatkowych czujników-zegarków ciśnienia i temperatury oleju oleju. Także założona chłodnica oleju z tego co pamiętam FMIC, podstawka z termostatem Mocal.
Za poprzedniego właściciela była założona nowa belka i zakonserwowana, a tuleje były wymienione na poliuretanowe.
Reflash by Fox (strojenie, przeniesienie vtec trochę wcześniej, przeniesie odcinki trochę później, procedura startu launch, jakieś pero koni to dało)
Wydech bardzo przyjemny - catback Tegiwa 70mm (z małym przebiegiem)
Filtr k&n wkład ( oddaje razem z zestawem do czyszczenie )
Dystanse przód i tył 15&20mm JR
Wszystkie żarówki wymienione na led.
Założona bardzo dobra kamera cofania ale nie podłączona bo zapomniałem o niej i nie mam na to czasu.
Trzeci środkowy STOP był przerobiony na całą szerokość z jasną led taśmą oraz modułem migającego stopu jak w nowszych sportowych autach.
Jeszcze posiadam subwoofer ze wzmacniaczem które nie zakładałem (wszystkie kable są przeprowadzone w aucie).
Lotka Mugen z czarnym środkiem z możliwością zmiany kątu ataku. Żeby klapą łatwiej się otwarzala zamontowane lepsze siłowniki.
Letnie: lżejsze od 18 - OEM akcesoryjne Rage 19.
Zimowe: OEM 18 TypeR
2 din Pioneer i dziala sterowanie radiem z kierownicy
Mieszek zmiany biegów alcantara
W bagażniku dodatkowo kupiona OEM kamizelka Honda, OEM znak ostrzegawczy Honda, OEM apteczka Honda oraz siatka w bagażnik i zwykła gaśnica.
2 komplety dywaników: OEM welurowe oraz EVA na gorszą pogodę.
2 komplety kierownicy. Jedna modyfikowana z punktem zerowym, bicepsami, płaskim dołem skóra gładka i perforowana. Druga OEM wytarta ale nie do dziur.
Dodatkowo założony nowy OEM zestaw czerwonego podświetlenia nóg ( przy włączonych światłach świeci słabiej, przez otwartych drzwiach świeci mocniej).
Ledowe kierunki w lusterkach
Posiadam też seryjny wydech, zestaw dokładek city pack cały z 8 elementów (drzwi, błotniki, zderzaki) ,sprężyny EIBACH i jeden sierp do regeneracji i dużo innych mniejszych rzeczy.