Honda Civic VIII Type S, rok 2008 [świeżo po serwisie 23/08/2024]
Silnik 2,2 i-ctdi – jeden z lepszych diesli, niezawodny, oszczędny i mocny (po mapie 206km)
Bogate wyposażenie: światła ksenon ze spryskiwaczami, tempomat, podgrzewane fotele przód, sterowanie radia z kierownicy, sensor deszczu i światła, moduł Bluetooth Yatour, tapicerka z alcantarą, itp.
Oryginalne alufelgi 17’ z oponami zimowymi, ze znikomym przebiegiem
Przebieg ok 186,500km, 2 właściciel w kraju, 2 kluczyki, przegląd do grudnia 2025, OC do czerwca 2025 (rata ubezpieczenia do opłacenia w grudniu 2024)
Większość bolączek Ufo wyeliminowane: opadająca klapa bagażnika, skrzypiący pedał sprzęgła, nieskładające się lusterka, zimne luty na wyświetlaczu komputera, wilgoć w bagażniku.
Świeżo po naprawie klimatyzacji oraz audio (nie działały). Silnik suchy, nie biorący oleju.
Honda u poprzedniego właściciela przeszła szereg modyfikacji:
- większy frontowy intercooler (Fmic.pl)
- przelotowy układ wydechowy z tłumikiem po środku, super mruczy
- brak ‘ekologii’ (dpf, egr, kat)
- sprzęgło spiek (jedyna słuszna opcja przy takiej mocy i momencie obrotowym)
- zawieszenie gwint AP Sportfahrwerke GF50-017
- mapa 206 km, 450 Nm (do wglądu wykres z hamowni)
- hamulce z Type-R z przewodami w stalowych oplotach HEL
- lotka i dokładki zderzaka z Type-R
- przyciemnione szyby
- głośniki Hertz HSK 165 ze zwrotnicami, wzmacniacz 4 kanałowy, okablowanie Hollywood, subwoofer w bagażniku
Do ogarnięcia drobnostki: czujniki parkowania (brak pikania) i nadpęknięty kolektor wydechowy (nowy na allegro to +/- 250 zł)
Stan lakierniczy przyzwoity, jak na 16 letni samochód. Mimo wieku bardzo fajnie się prezentuje, wzbudza zainteresowanie na drodze.
Do obejrzenia w Łodzi, okolice ICZMP