Witam,
mam na sprzedaż Hondę Civic Type S VII generacji, 2004 rok produkcji, z jednostką silnika 2.0 Vtec z 160KM (benzyna+lpg)
Trochę historii o aucie:
Auto pierwszy raz zarejestrowane 21-05-2004,
Pierwsza rejestracja w kraju 25-04-2016, przez poprzedniego właściciela przy około 205 000 km
Nabyłem to auto w 25-09-2021 od pierwszego właściciela przy około 256 000 km
W tym momencie auto ma przejechane około 346 230 (sam tym autem przejechałem ponad 90 000 km przez 3 lata)
Auto w ciągu dalszy w użytku, powód sprzedaży to kupno większego samochodu.
Na bieżąco wymiana olei i filtrów do maksymalnie 10 000 km,
Zostały wymienione klocki i tarcze hamulcowe w obu osiach, wahacze przednie
Regulacja zaworów na bieżąco,
Wymieniono świece zapłonowe.
Większych napraw nie było - nie było takiej konieczności.
Honda sprawdzi się jako auto na dojazd do pracy lub jako pierwsze dla młodego kierowcy. Osobiście sprawdziło mi się jako dojazd do pracy w te krótkie i długie trasy, przez ponad rok dojazd nad morze co tydzień (około 750 km co tydzień).
W samochodzie nigdy nie było palone!
Bardzo wygodne, posiada tempomat sterowny w kierownicy, sterowanie radiem w kierownicy, bardzo szeroka i wysoka szyba przednia przez co ma się komfort widzenia. Siedzenia półskróra-półmateriał, jak na swój wiek dobrze zachowana. Klimatyzacja automatyczna sprawa, uzupełniona i oczyszczana na bieżąco. Komputer pokazujący spalanie średnie. Elektryczne szyby przednie oraz tyle. Podłokietnik z tyłu. Dojazdówka w bagażniku. Instalacja LPG do 2026 r.
Samochód ma swoje lata oraz swój stan licznika co za tym idzie nie jest w idealnym wizualnym stanie. Posiada liczne otarcia, przetarcia, rysy, wgniotki, pęknięcia plastików i inne znamiona czasu. Z moich obserwacji maska jeśli mocno kogoś może boleć ognisko rdzy to należy wymienić ją - sprawa widoczna na zdjęciach. Dodatkowo nie jest to na pierwszy rzut okna widoczne ponieważ progi są z plastiku, jednak za nimi pojawia się już korozja - do zobaczenia na miejscu.
Innych ognisk rdzy nie zauważyłem - auto garażowane oraz myte na bieżąco dzięki czemu stan lakieru jest dobry.
Z innych mniejszych minusów:
- centralny zamek nie zamyka tylnych drzwi,
- co około 20 000km przepalają się żarówki z światłach,
- przyda się wymiana już hamulców
- polerka świateł, są trochę już zamglone
- auto mam na oponach letnich i tylko takie posiadam.
Nie jestem skupem/handlarzem/komisem, nie przyjmuje innych aut w rozliczeniu i innych tego typu spraw.
Cena do rozsądnej negocjacji.