Na sprzedaż moje oczko w głowie Honda Civic TypeR EP3.
Jestem jej właścicielem od prawie 4 lat, odkupiłem od innego pasjonata, który był w jej posiadaniu 8 lat (a człowieka znam do 2006 roku, więc wiem też jak pedantycznie podchodzi do aut :)). Auto jest bezwypadkowe i jako nieliczne pochodzi z polskiej sieci dealerskiej. Wszystkie szyby są oryginalne, lakier na całym aucie poza tylnym błotnikiem jest fabryczny, było to lekkie otarcie.
Honda posiada jest w idealnym stanie mechanicznym, jest regularnie serwisowana (tylko u Checkera w Kubalinie oraz TTG w Tulcach - jeśli trafiłeś na to ogłoszenie prawdopodobnie znasz tych mechaników :)), zadbana oraz posiada szereg modyfikacji zgodnych z zasadą 'bezpieczeństwo oraz mechanika ponad wygląd'.
Historia auta od 2013 roku była wspaniale przedstawiona na forum ep-klub, niestety strona już nie działa :(. Opiszę więc pokrótce najważniejsze modyfikacje:
SILNIK:
*k20/k24 tzw. frankenstein,
*szpilki głowicy ARP,
*wałki TODA Racing Spec3.
DOLOT:
*Kolektor RRC + adapter Tegows rozwiercony pod przepustnicę,
*Dolot AEM cai V1 + hydroshield,
*Przepustnica TODA RACING.
WYDECH:
*Kolektor supersprint 4-1 + catback eltec 2,5''.
ELEKTRONIKA:
*Hondata k100,
*Wtryski z RDX 410cc.
NAPĘD:
*Lekki zamach TODA 3,7kg,
*Szpera JDM,
*Tuleje cięgien zmiany biegów projekt-K.
ZAWIESZENIE:
*Eibach front camber kit,
*Eibach sportline,
*Przednia rozpórka OMP,
*Regulowane tylne wahacze K-sport,
*Poliuretany w zawieszeniu i przednim stabilizatorze.
HAMULCE:
*BBK K-Sport 330x28 bold blue,
*Przewody w oplocie.
ŚRODEK:
*Fotele Recaro z Lancer EVO VIII,
*S2000 start button,
*Mieszek biegów alcantara,
*Gałka skunk2.
KOŁA:
*Felgi 17'' ENKEI z Lancera EVO VIII (felgi OEM są za małe na hamulce K-SPORT :));
*Opony lato Toyo R888R (przebieg ok 3000km, DOT 2022);
*Opony zima Yokohama Winter.
OLEJ:
*MILLERS Motorsport CFS 5W40 NT+ Nanodrive pełen syntetyk.
Poprzedni właściciel wygrywał nim klasę s2 na 1/4 mili (czas ok 13,5s).
Moim celem był tor, jednak brak czasu (dwójka dzieci + otwarcie firmy) brutalnie zweryfikował te plany i przez ostatnie 3,5 roku pojechałem tylko na jeden track day a od czerwca 2024 przejechałem niecały 1000km :(. Może kolejny właściciel będzie mógł się nim więcej nacieszyć.
Załączam świeżutki wykres z hamowni z dnia 11.03.2025, mimo że auto było przygotowywane kilka lat temu, pięknie widać jak trzyma parametry.
Przegląd do 27.05.2025
OC do 07.12.2025