Witam,
Do zaoferowania mam niezawodna Hondę CR-V 2 generacji. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Auto wyprodukowane w 2004r natomiast pierwsza rejestracja 24.02.2005r. Aktualne OC do 19.08.2025r oraz badanie techniczne do 26.08.2025r. Pracujący pod maską pancerny silnik 2.0 VTEC o mocy 150KM połączony jest z automatyczną skrzynią biegów i napędem na cztery koła 4x4. Tworzy to niespotykaną i pożądaną kombinację. Auto ma obecnie przebieg 294 029km i rośnie.
Samochód posiada bogate wyposażenie, między innymi:
- elektryczne szyby przód i tył
- elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka
- tempomat
- wielofunkcyjna kierownica
- Radio Kenwood z Bluetooth, USB i oświetlenie ambiente
- kierownica obszyta czarna perforowana skóra (zaraz po zakupie ze względów estetycznych)
- grzane fotele przednie
- system ogrzewania postojowego DEFA
- automatyczną klimatyzację
- podłokietniki przednich foteli ze składanym stolikiem między nimi
- przyciemnione szyby
- oryginalna podłoga bagażnika która jest stołem turystycznym (tylko w Hondzie)
- instalacja LPG
- koło zapasowe na pokrywie bagażnika
- hak holowniczy
- aluminiowe 15” felgi Honda
- całoroczne opony 2,5 roku a bieżnik ok 6mm
- akcesoryjne halogeny Hella
- akcesoryjne orurowanie
Po zakupie auta zamontowałem instalację LPG w 10.2021r na zdjęciach homologacja ze specyfikacją zestawu. Butla znajduje się pod podłogą bagażnika, wlew pełnowymiarowy znajduje się pod klapką wlewu paliwa a przycisk do włączania w schowku przy kierownicy.
Kolejną ważną inwestycją była wymiana na nowy układu klimatyzacji która po kupnie nie działała. Wymieniłem kompresor, chłodnicę, zawór rozprężny a cały układ był trzykrotnie płukany. Na zdjęciach faktura za całość na 3550zl z 10.2021r. Wymieniłem również oba wentylatory na chłodnicach.
Z bierzących rzeczy wymienione: olej w dyferencjale, sworznie wahaczy przód, tuleje stabilizatora przód, łączniki stabilizatora tył oraz przód, końcówki drążków kierowniczych, regeneracja zacisków hamulcowych tył wraz z nowymi klockami, tylne amortyzatory, sprężyny, górne mocowania amortyzatorów tył oraz odbojniki i osłony. Olej wymieniany co roku na Valvoline wraz z kompletem filtrów.
Do auta są dwa klucze z pilotami oraz całą papierologia z instrukcjami itd. Wewnątrz można znaleźć wiele schowków i praktycznych rozwiązań. Dwa mocowania isofix na tylnej kanapie. Oddzielnie otwierana szyba na pokrywie bagażnika.
Auto nie ma śladów korozji co w Hondach jest rzadkością. Całe auto jest w oryginalnym lakierze natomiast przydałaby mu się polerka dla odświerzenia. Na aucie są ślady miejskiej eksploatacji w postaci rysek i małych wgniotek.
Podsumowując auto jest w pełni sprawne i gotowe do jazdy.
Do obejrzenia w Toruniu.
Cena do rozsądnej negocjacji na miejscu.