Witam!
Mam do sprzedania Hondę CR-V z 2009 roku, pierwsza rejestracja 2010, w moim posiadaniu od ~10.2020 roku i przebiegu ~220 000km. Jestem 3-cim właścicielem, samochód kupiony w salonie w PL. 2 poprzednich właścicieli to była rodzina.
Czujniki parkowania domontowane w ASO, jest wyłącznik przednich.
Auto ma ~1,5 roczny akumulator Yuasa i najlepsze opony wielosezonowe Michelin Cross Climate 2 z DOT 1123, założone w listopadzie 2023 - przejechane na nich jest max 12k kilometów (cena około 3000zł z montażem).
Samochód doinwestowany, co roku robiona wymiana oleju niezależnie od przebiegu km, szczegóły historii serwisowej zapraszam tutaj:
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1frrOseIcRMtBqfYM1QSMZQkEVnzdBcU5
Przygody:
* za poprzednich właścicieli wymieniany prawy reflektor - dlatego jest w lepszym stanie niż lewy
* była wymieniana przednia szyba - kamień - poprzedni właściciele
* były szkody parkingowe z przodu i tyłu - robione w ASO, zderzak przód / tył, błotnik'i
* prawe przednie drzwi wymieniane na nowe pod kolor - szkoda parkingowa już za mojej kadencji - kuzynka wjechała mi pod domem
* szkoda z autocasco za grad, FV ~6600zł wyciąganie PDR (bez lakierowania) w linku powyżej (Autoblachen w Gdowie to robił)
Czego brakuje do ideału:
* lampa lewa przednia jest w gorszym stanie niż prawa, można pokusić się o wymianę lub regenerację
* lampa lewa tylnia jest pęknięta prawdopodobnie przy szkodzie gradowej - nie zauważyłem tego - póki co zaklejona łatką do reflektorów
* na kierownicy zszedł chrom na znaczku, znaczek kosztuje 20-50zł na allegro
* lakier wypadało by przepolerować i zrobić zaprawki
* raz na jakiś czas przy ruszaniu czuć, że docisk jest do wymiany - mechanik do tej pory uważa, że ściemniam - kazał jeździć, aż będzie mógł to zdiagnozować - od roku jest tak samo, pewnie od razu ze sprzęgłem trzeba będzie to zrobić za jakiś rok albo i dwa lata
* "Ten typ tak ma" - jak każda Honda, bierze trochę oleju, około 0,2-0,3l na 1000 km
Historia serwisowa:
* regeneracja maglownicy + końcówek drążków - podobno częsta awaria, gwarancja 2 lata - tłukło się jak zawieszenie, okazało się, że to maglownica, jako, że to kwestia bezpieczeństwa zrobiłem przed sprzedażą
* wymiana układu wydechowego z tłumikiem
* dwa razy wymieniany olej w skrzyni biegów za mojej kadencji
* co roku olej z filtrami niezależnie od przebiegu
* szczegóły: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1frrOseIcRMtBqfYM1QSMZQkEVnzdBcU5
OTOMOTO wycenia auto 33-39 000 zł, biorąc cenę środkową 36 000zł, odejmuję 5000 zł za stan auta w niektórych miejscach do poprawy co daje 30999zł
Nie mam nic to ukrycia, możemy podjechać na SKP lub do mojego mechanika na koszt kupującego, samochód sprzedaję prywatnie na umowę kupna/sprzedaży - kupuję nowszy.
Mam jakieś graty od poprzedniego właściciela:
* belki dachowe (bez bagażników rowerowych, widoczny na zdjęciu), miejscami odchodzi farba z niego, aluminiowe są więc nawet nie zardzewiałe
* półka plastikowa rozdzielająca bagażnik na 2 poziomy - nie używałem tego
* jakieś elementy wymieniane przez poprzedniego właściciela typu obudowa lusterka
* papierów sporo co było i kiedy robione
Prawidłowy VIN: SHSRE57509U015636 - wkradł się błąd