Witam, do sprzedania moja Honda CR-V 2008 2.0 R20A2 EXECUTIVE. Nr nadwozia SHSRE57708U009610. Przebieg 267 tyś. km. Kolor NH-684PX
Auto od nowości w jednej rodzinie. Samochód kupił mój tata w 2008 roku w salonie Krężel w Krakowie. W 2019 odkupiłem od niego Hondę i jeżdżę nią do dziś, dalej po Krakowie. Zamówiłem nowe auto w salonie, odbiór mam na przełomie października i listopada (podobno) dlatego Hondę muszę sprzedać. Nie mogę sprzedać jej już dzisiaj (06.10.2024) bo zostanę bez samochodu, a dopiero wtedy gdy gotowy będzie ten nowy, czyli za ok. miesiąc, może wcześniej.
Samochód w latach 2008-2019 serwisowany tylko i wyłącznie w ASO Krężel&Krężel, a gdy trafił w moje ręce, do dnia dzisiejszego, głównie u chłopaków z Morawicy k. Krakowa (Morawi-car), czasem drobniejsze rzeczy w ASO.
Tata doposażył Hondę (w ASO rzecz jasna) w spojler, belki dachowe oraz hak (największy z możliwych, chociaż nigdy nic poza bagażnikiem rowerowym nie ciągnął ani on ani ja). Samochód jest BEZWYPADKOWY, jedynie tylny prawy błotnik był naprawiany po niewielkim uszkodzeniu.
Od momentu gdy przejąłem samochód regularnie w niego inwestowałem, trochę rzeczy trzeba było zrobić. Włożyłem w to auto naprawdę mnóstwo czasu.
Oczywiście regularnie wymieniane są materiały eksploatacyjne, m.in. olej silnikowy, olej w tylnym moście, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, olej w skrzyni biegów, filtry, a także regulacja zaworów, wszystko zgodnie z resursami kilometrowymi opisanymi w książce serwisowej. Klimatyzacja co roku przechodzi pełen serwis, czyszczenie, odgrzybianie, ozonowanie.
Mam plik Excel w którym wszystko zapisuję, co zrobiłem i co jest następne w kolejności do zrobienia, mogę udostępnić.
Poniżej lista ważniejszych rzeczy które przeprowadziłem, w kolejności (tam gdzie były faktury, albo cokolwiek do skanowania – skanowałem):
- 2019: wymiana sprzęgła kompresora i chłodnicy klimatyzacji oraz przekaźnika;
- 2020: nowe opony letnie 18 cali Nexen;
- 2020: nowe opony zimowe 17 cali Falken;
- 2020: wymiana sprzęgła skrzyni biegów. Sprzęgło kompletne EXEDY HCK2069 (takie jak montowali fabrycznie);
- 2020: oczyszczanie i konserwacja podwozia systemem Corrosion Free produktem Rust Cure;
- 2020: oczyszczanie i konserwacja konstrukcji haka holowniczego wraz z nową wiązką elektryczną i wtyczką (tata prawie jej nie używał);
- 2020: wymiana przegubu wewnętrznego lewego (nowy oryg.);
- 2021: malowanie całej tylnej klapy (wychodziła korozja - otwory montażowe tablicy rej. i wyżej pod listwą);
- 2022: ponowne oczyszczanie i konserwacja podwozia produktem Fluid Film (poprzednia metoda z 2020 roku okazała się nieefektywna);
I wiele innych rzeczy… np. dwukrotne już czyszczenie rozrusznika, dwukrotny montaż świateł do jazdy dziennej, wymiana ograniczników drzwi, przycisków sterowania szybami, anteny dachowej, regeneracja mechanizmu tylnej wycieraczki, wymiana osłon tarcz hamulcowych z tyłu (nowe oryg. 1000pln), teleskopów klapy bagażnika, regeneracja felg na zimę, elementy zawieszenia, łożysko, pasek wieloklinowy, rolka itd. Na przeglądach rejestracyjnych wszystkie amortyzatory mają ok. 60-80%. Akumulator ma dwa lata.
Samochód jest zadbany, fajnie się prezentuje - przez 5 lat w moich rękach był dwukrotnie polerowany u specjalistów, do tego wielokrotnie woskowany. Raz w roku czyszczę i impregnuję skórę. Jest niezawodny, od 2019 roku był z nami 5. razy na Chorwacji. Regularnie całą rodziną jeździmy z bagażnikiem rowerowym na wycieczki. Nigdy nie zawiódł. Nie montowałem w nim gazu. Autem jeżdżę dynamicznie ale nie męczę go, rzadko wchodzę w najwyższe partie obrotów. Przy takiej jeździe praktycznie nie bierze oleju, może raz w roku jakaś niewielka dolewka. Silnik (nigdy nie myty) i podwozie suche, nic nie cieknie. Wszystko sprawne, elektronika, napędy, wszystkie mechanizmy. Na zimę od nowości są osobne alufelgi 17 cali (parę lat temu malowane, ponieważ były już mocno utlenionie). Oczywiście koła zimowe oddaję razem z autem. Na lato oryginalne felgi Honda 18 cali w stanie bardzo dobrym. Wszystkie szyby, lampy, oryginalne od nowości.
Co do mankamentów opisuję je dokładnie w pliku (link do serwera załączony poniżej). Znajdują się tam również komplet zdjęć w wysokiej rozdzielczości.
Bez względu na to co napisałem powyżej zachęcam do dokładniejszego sprawdzenia auta na podnośniku gdzieś w warsztacie, może są rzeczy o których nie wiem.
Cena: 42 tys. zł brutto do negocjacji (auto sprzedaję na fakturę VAT). Bez urazy, nie wiem czy ta cena wyjściowa jest za wysoka, pewnie jest. Z jednej strony auto ma 16 lat, z drugiej strony jak ktoś będzie go pilnował, słuchał i raz na kwartał zajrzy pod podwozie - pojeździ nim pewnie kolejne 10 bez większych problemów, bo mechanicznie te auta są wyjątkowo trwałe i długowieczne. Tak czy inaczej samochód musze sprzedać także ostatecznie wezmę tyle ile da mi rynek. W nowym samochodzie który zamówiłem niestety już nie stać mnie było na skórę, elektryczne fotele, 2 litrowy silnik z napędem 4x4 oraz szklany dach.
Link:
https://drive.google.com/drive/folders/1ETXRTK_qei0t7O5XJnbzZR6xNOSIQA6-?usp=sharing
PS: Wszystkie zdjęcia są aktualne, z września b.r., poza jednym, na którym widać koła zimowe (zdjęcie z ostatniej zimy).
-
-
-