Wersja katalogowo bez oryginalnej nawigacji za to z PremiumAudio i subwooferem pod fotelem pasażera. Nawigacja została dołożona przeze mnie (o czym niżej).
Samochód jest w moich rękach od lutego 2022 roku
Przez te 2,5 roku samochód zrobił około 60000 kilometrów z jedną drobną awarią spowodowaną przegnitą obejmą przewodu chłodnicy. Wszystkich wymian dokonywałem na bieżąco, olej to Motul Eco-nergy 5W30 wymieniany co około 15 tys. kilometrów. W czasie mojej eksploatacji zostały wymienione:
-W lutym 2022 (156k km): filtr powietrza na K&N (300zł), świece na NGK (240zł), filtr skrzyni biegów OEM (150zł), pojedyncze czujniki parkowania Denso z przodu i z tyłu (180zł), światła przeciwmgłowe przednie na MagnetiMarelli (540zł), wszystkie płyny eksploatacyjne tj. olej silnikowy i olej hamulcowy na MOTUL, olej skrzyni i olej mostu na OEM + regulacja zaworów
-W okolicach listopada 2022 (170k km): Wymiana oleju i filtra, komplet cewek na NGK (1000zł - stare cewki nadal są, mogę oddać), komplet opasek chłodnicy na OEM, pasek klinowy na Continental.
-Początek roku 2023 przy 175k km został zregenerowany cały układ hamulcowy, a przednie hamulce wymienione na zaciski z CR-V IV w wersji 315mm (dwutłoczkowe). Regeneracja nie polegała na pomalowaniu zacisków farbą, a na wypiaskowaniu, cynkowaniu, następnie zabezpieczeniu bezbarwnym lakierem do hamulców VHT dzięki temu są w bardzo dobrej kondycji. Przewody elastyczne wymienione na przewody w stalowym oplocie HEL (600zł), tarcze wymienione na Zimmermann 315mm i 302mm (930zł) i klocki Ferodo (300zł). Oryginalny zestaw zacisków posiadam w dalszym ciągu i mogę oddać
-W marcu 2023 (178k km) padł alternator i został wymieniony na nowy Denso (930zł - stary wciąż mam i też oddam). Zawór PCV wymieniony na nowy OEM (200zł)
-W maju 2023 (186k km) wymiana oleju, filtra kabinowego i uszczelki pod pokrywą
-W czerwcu 2023 zostało wymienione obszycie kierownicy na nowe (stara kierownica oczywiście wciąż dostępna) i przednie zawieszenie tj. gumy i tuleje stabilizatora, tuleje wahaczy na OEM, sworznie wahaczy i końcówki drążków na japońskie 555 oraz niepotrzebnie kupiony OEM zestaw przegubu zewnętrznego, skończyło się na wymianie samej osłony. Przegub oczywiście jest w zestawie z autem (wart około 600zł).
-W ramach renowacji zawieszenia na początku roku 2024 zostały wymienione ślizgi zderzaka przedniego (365zł) i obie tylne tarcze kotwiczne (950zł) na OEM, łączniki stabilizatora przód i tył na Lemforder (310zł), wahacze tył na Febi (320zł).
-ostatnia wymiana oleju, filtra i regulacja zawieszenia miały miejsce w lutym 2024 przy 201k km przebiegu.
-W okolicy kwietnia 2024 wymieniony został uszczelniacz półosi w skrzyni biegów, uszczelka zaworu zmiennych faz rozrządu i filtr paliwa na OEM.
We wnętrzu zmienione zostało radio na wtedy najwyższy możliwy model KENWOOD DMX8019DABS z bezprzewodowym Apple CarPlay i bezprzewodowym Android Auto do tego oryginalna kamera KENWOOD wpasowana nad tylną tablicą rejestracyjną oraz mikrofon dopasowany w miejsce oryginalnego mikrofonu. Całe wnętrze zostało wyprane i doczyszczone. Wymieniłem też sobie podłokietniki bo stare się przetarły, ale oczywiście jak wszystko stare podłokietniki też są.
Z zewnątrz kupiony został drugi komplet oryginalnych felg 18" Hondy z Civica FN2 Type-R. Felgi zostały oczywiście poddane renowacji i pomalowane proszkowo,są w doskonałym stanie
Jak wspomniałem na początku roku 2024 podwozie zostało poddane dogłębnej renowacji w profesjonalnym zakładzie MasterGarage (cała fotorelacja dostępna na profilu na FB, szczegółowe zdjęcia z postępu prac do wglądu) przez co auto pozbyło się największego mankamentu modelu czyli wyjątkowej podatności na rdzę. W skład przeprowadzonych prac wchodziło dokładne wyczyszczenie, demontaż wszystkich elementów podwozia wraz z bakiem, piaskowanie podwozia, elementów montażowych, wszystkich elementów zawieszenia, uzupełnienie ubytków blacharskich, nowe mastyki i oczywiście konserwacja przy użyciu podkładów epoksydowych, inhibitorów rdzy i materiałów bitumicznych oraz wiele innych prac, które łącznie z wymienionymi wyżej częściami wyniosły około 13000zł.
Dodatkowo samochód został wyposażony w homologowane, wysokiej klasy światła dzienne marki Philips, które estetycznie wpasowane zostały w przedni zderzak. Nie szpecą, nie zaburzają wyglądu, nie mrugają i przede wszystkim legalizują tryb automatyczny świateł (w tamtych latach jazda na światłach mijania całą dobę była obowiązkowa tylko po zmroku i w okresie zimowym).
Silnik i skrzynia biegów pracują bez zarzutów. Brak jakichkolwiek wycieków, wszystko jest suche.
Samochód jest całkowicie bezwypadkowy i bezszkodowy. W jego historii znajduje się tylko uszkodzenie obudowy tylnego czujnika parkowania, który przez brak dostępności części jest uszkodzona do dzisiaj co zupełnie nie wpływa na jego działanie.
Wśród mankamentów wymienić można pojedyncze rysy, zadrapania, odparzony klar, wgniotki, odpryski na masce i trochę zmęczone plastiki. Przedni zderzak ma tendencje do delikatnego opadania mimo wymienionych ślizgów co też w niczym zupełnie nie przeszkadza. Ogólny stan jest typowy dla czternastoletniego auta z przebiegiem 210000 kilometrów.
Jak już wcześniej wspominałem do auta dodaję, oryginalny zestaw zacisków nadających się tylko do regeneracji, oryginalny alternator (też do regeneracji), starą kierownicę, oryginalny nowy przegub zewnętrzny 44014-SWE-T01, oraz zestaw płynów takich jak resztki oleju MOTUL, resztki płynu hamulcowego MOTUL, resztki płynu do mostu OEM, resztki płynu do skrzyni ATF OEM, resztki płynu chłodniczego OEM i co tam jeszcze znajdę od tego auta
Jestem skłonny do negocjacji ceny. Zapraszam rzeczoznawców, zgadzam się na wszelkie badanie auta i zapraszam na jazdę próbną. Odpowiem na wszystkie pytania i wątpliwości. Znam ten samochód na wylot i niczego nie mam zamiaru ukrywać
Zimowy komplet kół - oryginalne 18" od CR-V z drobnymi rysami poza tym w stanie doskonałym z oponami Bridgestone Blizzak LM005 225/60 R18 104 V po dwóch sezonach