Witam, do sprzedania moja Honda CR-V 2008 2.0 R20A2 EXECUTIVE. Nr nadwozia SHSRE57708U009610. Przebieg 267 tyś. km. Kolor NH-684PX. Sprzedaję z fakturą VAT.
Auto od nowości w jednej rodzinie. Samochód kupił mój tata w 2008 roku w salonie Krężel w Krakowie. W 2019 odkupiłem od niego Hondę i jeżdżę nią do dziś, dalej po Krakowie.
Samochód w latach 2008-2019 serwisowany tylko i wyłącznie w ASO Krężel&Krężel, a gdy trafił w moje ręce, do dnia dzisiejszego, głównie u chłopaków z Morawicy k. Krakowa (Morawi-car).
Samochód jest BEZWYPADKOWY, jedynie tylny prawy błotnik był naprawiany po niewielkim uszkodzeniu.
Od momentu gdy przejąłem samochód regularnie w niego inwestowałem, trochę rzeczy trzeba było zrobić. Włożyłem w to auto naprawdę mnóstwo czasu.
Oczywiście regularnie wymieniane są materiały eksploatacyjne, m.in. olej silnikowy, olej w tylnym moście, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, olej w skrzyni biegów, filtry, a także regulacja zaworów, wszystko zgodnie z resursami kilometrowymi opisanymi w książce serwisowej. Klimatyzacja co roku przechodzi pełen serwis, czyszczenie, odgrzybianie, ozonowanie.
Mam plik Excel w którym wszystko zapisuję, co zrobiłem i co jest następne w kolejności do zrobienia, mogę udostępnić.
Poniżej lista ważniejszych rzeczy które przeprowadziłem, w kolejności (tam gdzie były faktury, albo cokolwiek do skanowania – skanowałem):
- 2019: wymiana sprzęgła kompresora i chłodnicy klimatyzacji oraz przekaźnika;
- 2021: malowanie całej tylnej klapy (wychodziła korozja - otwory montażowe tablicy rej. i wyżej pod listwą);
- 2022: ponowne oczyszczanie i konserwacja podwozia produktem Fluid Film (poprzednia metoda z 2020 roku okazała się nieefektywna);
I wiele innych rzeczy… np. dwukrotne już czyszczenie rozrusznika, dwukrotny montaż świateł do jazdy dziennej, wymiana ograniczników drzwi, przycisków sterowania szybami, anteny dachowej, regeneracja mechanizmu tylnej wycieraczki, wymiana osłon tarcz hamulcowych z tyłu (nowe oryg. 1000pln), teleskopów klapy bagażnika, regeneracja felg na zimę, elementy zawieszenia, łożysko, pasek wieloklinowy, rolka, rura od wody w silniku (oryg.) itd. Na przeglądach rejestracyjnych wszystkie amortyzatory mają ok. 60-80%. Akumulator ma dwa lata.
Samochód jest zadbany, fajnie się prezentuje - przez 5 lat w moich rękach był dwukrotnie polerowany u specjalistów, do tego wielokrotnie woskowany. Raz w roku czyszczę i impregnuję skórę. Jest niezawodny. Nie montowałem w nim gazu. Autem jeżdżę dynamicznie ale nie męczę go, rzadko wchodzę w najwyższe partie obrotów. Przy takiej jeździe praktycznie nie bierze oleju, może raz w roku jakaś niewielka dolewka. Silnik (nigdy nie myty) i podwozie suche, nic nie cieknie. Wszystko sprawne, elektronika, napędy, wszystkie mechanizmy. Na zimę od nowości są osobne alufelgi 17 cali (parę lat temu malowane, ponieważ były już mocno utlenionie). Oczywiście koła zimowe oddaję razem z autem. Na lato oryginalne felgi Honda 18 cali w stanie bardzo dobrym. Wszystkie szyby, lampy, oryginalne od nowości. Jest parę nie wielkich przetarć i defektów na lakierze.
Na życzenie udostępnię więcej zdjęć.
Auto do wglądu w Krakowie w pobliżu CH Bonarka. W razie zainteresowania i pytań jestem do dyspozycji pod nr tel. . Dziękuję.
PS: Wszystkie zdjęcia są aktualne, z września b.r.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.