CRV III Elegance Lifestyle z 2011r. Przebieg 345 tys km.
Fajne auto, kupione w Polsce, nie sprowadzane.
Pierwsza rejestracja w Polsce.
Bezwypadkowy. Garażowany.
Auto jest zadbane (myte tylko ręcznie albo na myjniach bezdotykowych).
Serwisowany w czasie gwarancji w ASO, po gwarancji u mechanika specjalizującego się tylko w Hondach. Dlatego w całej swej karierze w aucie były tylko drobne usterki. Większość części, mimo przebiegu, jest oryginalne ponieważ auto używane było w łagodnych i stabilnych warunkach (głównie długie trasy). Jeśli już jakieś części były wymieniane to były to najczęściej części z górnej półki ponieważ cenię sobie niezawodność samochodu i bezpieczeństwo.
Oleje i płyny eksploatacyjne (tylko dobrej jakości) regularnie zmieniane zgodnie z rozpiską Hondy.
Podwozie zabezpieczone antykorozyjnie w ASO (chociaż mechanik twierdził, że nie było takiej potrzeby bo jest w dobrym stanie).
2 komplety kół na alufelgach (większa felga z mniejszym balonem na lato, mniejsza z większy balonem na zimę). Koło zapasowe, z lewarkiem do podnoszenia auta jest pod podłogą w bagażniku.
Hak, odczepiany, zamontowany w ASO. Służył głównie do wożenie bagażnika rowerowego z rowerami. Wbity do dowodu rejestracyjnego.
Wnętrze zadbane bez zabrudzeń i plam. Dobrej jakości dywaniki welurowe (z tyłu oryginalne bo najczęściej jeździłem baz pasażerów).
Z tyłu przyciemniane szyby zwiększają bezpieczeństwo na parkingu (słabo widać co zostawione na tylnej podłodze).
Dodatkowy imobilizer (oprócz fabrycznego) zamontowany na początku kariery w ASO.
Wymienione głośniki główne (dużo lepszy dżwięk niż z oryginalnych).
Fabryczne radio ze zmieniarką CD plus gniazdo UBS do podłączenia pendriva z muzyka lub audiobookiem .
Zwiększona liczba gniazd do zapalniczek w całym samochodzie (większy dostęp do zasilania dodatkowych urządzeń).
Wyprowadzony w podsufitce kabel zasilający do videorejestratora (wyjście koło lusterka). Wyprowadzony kabel zasilający do nawigacji (wyjście przy lewym słupku kierowcy). Oba robione przez elektryka w ASO.
Nowy akumulator (o zwiększonej pojemności – sam nie wiem po co kiedyś taki kupiłem)
Klima bardzo dobrze działa (standardowa dla CRV usterka –sprzęgiełko klimy – naprawiona kilka lat temu)
W bagażniku tacka ochronna przez co wykładzina nie jest zajechana. Standardowa dodatkowa pólka w bagażniku (chociaż ja jeździłem bez niej więc też jest nie zajechana).
Drzwi, podłoga, bagażnik i nadkola wyklejone matą bitumiczną dzięki czemu egzemplarz jest znacznie cichszy niż fabryczny. Pozwala to pokonywać dłuższe trasy bez nadmiernego zmęczenia hałasem, słuchania muzyki, rozmawiania przez telefon czy rozmawiania z pasażerami bez krzyczenia do siebie nawzajem. Pożyteczne przy jeździe na trasie przy większej niż miejskie 50 km/h prędkości.
Auto prowadzi się wyśmienicie. Napęd 4x4 (rozwiązanie hondowskie) pozwala zimą wyjechać z dużej zaspy czy latem z mokrej, śliskiej, trawy. Silnik benzynowy pracuje cicho, równo i bez problemów. To ma duże znaczenie w trasie. Amortyzatory dobrze wybierają. Auto, choć wysokie, dobrze trzyma się na zakrętach.
Lubię ten samochód. Włożyłem w niego dużo serca i doposażyłem. Dzięki temu nigdy mnie w trasie nie zawiodło. Dlatego cały czas jeszcze jeżdżę tym samochodem i zamierzam nim jeździć aż nie znajdzie nowego właściciela.
Wszelkie pytania proszę kierować na maila pawjauto@gmail.com
Sprzedaż prywatna, bezpośrednia i dla nabywców z Polski. Auto do obejrzenia w Warszawie (Kamionek).
Please don’t send me emails „ready to buy, will pay via PayPal „ or other fake proposals.