Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 1
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 2
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 3
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 4
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 5
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 6
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 7
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 8
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 9
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 10
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 11
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 12
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 13
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 14
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 15
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 16
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 17
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 18
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 19
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 20
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 21
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 22
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 23
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 24
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 25
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 26
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 27
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 28
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 29
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 30
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 31
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 32
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 33
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 34
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 35
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 36
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 37

1 / 38

Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 1
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 2
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 3
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 4
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 5
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 6
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 7
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 8
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 9
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 10
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 11
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 12
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 13
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 14
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 15
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 16
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 17
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 18
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 19
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 20
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 21
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 22
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 23
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 24
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 25
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 26
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 27
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 28
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 29
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 30
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 31
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 32
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 33
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 34
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 35
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 36
Honda CRX 1.6 VTEC 16v - 37

Najważniejsze

Przebieg

234 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 595 cm3

Moc

149 KM

Opis

Honda CRX EE8 1.6 150 KM VTEC z 1991 roku.

Samochód z przebiegiem 234000 km.

Jestem jej trzecim właścicielem.

Kolor czarny krzemieniowy.


Egzemplarz praktycznie bez tuningu, poprawione jedynie właściwości jezdne i wizualne:

– rozpórka przednia i tylna uznanej firmy Staffa,

– sprężyny Eibach obniżające o 30 mm i amortyzatory KYB Ultra SR ( przejechane na nich około 2000 km );

– nowe felgi MOTEC Racing Light MCTC 15x7J – czarny mat, aluminiowe, dedykowane do japońskich youngtimerów, lekkie (5 kg ) i mocne; MOTEC to uznany, niemiecki producent najwyższej jakości felg używanych m.in. w motosporcie i autach klasy premium ( felgi produkowane w Niemczech ) + kute nakrętki;

– nowe opony TOYO Proxes TR1 195/45R15 – japońskie opony zapewniające doskonałą przyczepność;

Koszt kół to prawie 7000 PLN.


CRX z dobrą historią, udokumentowanym przebiegiem, traktowany zawsze z głową, bez epizodów na torze i tym podobnym. Wszystkie szyby oryginalne. W ocenie fachowca auto bezwypadkowe.


Honda została zakupiona jako nowa w październiku 1993 w Szwajcarii i przez równe 20 lat przebywała w jednych rękach. Szwajcarska książka serwisowa prowadzona przez cały okres eksploatacji, ostatni wpis z wiosny 2012 przy przebiegu 205000 km. Dostępne wszystkie dokumenty zakupowe, jak książka serwisowa, karta gwarancyjna, dokument zatwierdzający pierwsze tablice rejestracyjne, teczka oraz dwa kluczyki.


Wiosną 2013 przy przebiegu 224000 km CRX został sprowadzony do Polski i trafił w ręce drugiego właściciela – pasjonata modelu, dla którego Honda była sprawionym samemu sobie prezentem na 30-te urodziny. Pozostała w jego rękach przez równe 10 lat, wykonując w tym czasie 8000 km (dostępne zaświadczenia z corocznych badań technicznych). Ja nabyłem auto wiosną 2023 z przebiegiem 232000 km.


Wiosną 2024 auto przeszło gruntowny serwis (przeprowadzony w Bosch Partner). Zakres serwisu to: olej silnikowy Liqui Moly wraz z filtrem; filtr powietrza; olej w skrzyni biegów; płyn hamulcowy; płyn chłodniczy; nowe tarcze, klocki hamulcowe, zaciski; nowa chłodnica wraz z termostatem; rozrząd wraz z pompą wody i napinaczem; świece; przewody; nowe wszystkie cztery łożyska kół wraz z piastami i szpilkami; gumy przegubów wewnętrznych; osłona maglownicy lewa; regulacja luzów zaworowych; ustawienie geometrii; nowe siłowniki klapy bagażnika.


Tapicerka foteli wykonana w renomowanym zakładzie tapicerstwa samochodowego, z najlepszej skóry nappa. Wszystko, w tym także detale, takie jak grawerowany nicią napis CRX VTEC, kolor zastosowanej nitki na szwach itd. według oryginalnego wzoru. Na fotelach siedzi się wyjątkowo wygodnie, zapewniają odpowiednie trzymanie boczne i wyglądają doskonale.


Założone nowe opony oraz felgi z nakrętkami.


Nadwozie i podwozie bez korozji i innych przypadłości, nie wymaga żadnych prac. Lakier lśniący, zabezpieczony. Zakonserwowane profile wewnętrzne.


W mojej ocenie technicznie auto bez zarzutu – mocne, zwarte, sztywne, bez luzów, bez wycieków, prowadzi się jak po sznurku. Silnik, skrzynia biegów, sprzęgło, zawieszenie, hamulce, układ wydechowy, układ kierowniczy i reszta podzespołów bez objawów zużycia. Silnik pracuje równo, nie pobiera nadmiernie oleju, aksamitnie wkręca się na obroty, wzorcowo trzyma temperaturę. Skrzynia biegów pracuje precyzyjnie.


Wnętrze czyste, suche, niezniszczone. Wyposażenie sprawne. Pokrętło regulacji nawiewu standardowo pęknięte (bez wpływu na jego pracę; mam kupioną tą część nową, współczesnej produkcji, ale nie zdecydowałem się założyć uznając, że oryginał czuję bardziej – dokładam; można pozostawić jak jest lub można wymienić, albo można dać do zespawania plastiku oryginalne pokrętło).


Jazda autem sprawia niesamowitą frajdę. W mojej ocenie Honda jest w wyjątkowym stanie technicznym i wizualnym, jest gotowa do każdej drogi, nie wymaga żadnych ingerencji i prowadzi się dokładnie tak, jak spodziewać się tego można po zadbanym i prawidłowo serwisowanym egzemplarzu EE8. Samochód zastał kupiony i przygotowany jako spełnienie kolejnego z moich moto-marzeń. Auto było użytkowane przeze mnie wyłącznie przy dobrej pogodzie, garażowane, nie robiło wielu kilometrów, jest jednym spośród kilku aut klasycznych jakie posiadam. Układ paliwowy nie zaznał wprowadzonej od stycznia 2024 benzyny 95 z dodatkiem 10% bioetanolu – lana wyłącznie VERVA 98 z Orlena z maksymalnie 5% bioetanolu.


Honda zarejestrowana jako pojazd zabytkowy, więc nie straszne jej żadne przyszłe restrykcje i obciążenia dla pojazdów i właścicieli aut spalinowych. OC opłacone do 23.05.2025 (sprawa groszowa, około 200 zł na rok). Badanie techniczne ważne bezterminowo – wieczyście.


Auto zimuje w suchej, oświetlonej hali na terenie Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów. Są więc świetne warunki na oględziny i to niezależnie od pogody.


Dostepnych dużo więcej zdjęć dla konkretnie zainteresowanej osoby.


Ceny Hond CRX EE8 stale rosną i na pewno jest to jedno z tych aut, które tańsze już nigdy nie będzie. Każdy kto śledzi ten rynek wie, jak rzadko auta te trafiają na sprzedaż oraz jak ciężko o egzemplarz z dobrą, wiarygodną historią, dobrze utrzymany i w pełni przygotowany serwisowo.


P.S system Otomoto narzuca wybór mocy 149 KM co jest błędne - moc to oczywiście 150 KM

 

3 stycznia 2025 19:16

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CRX

Wersja

1.6 VTEC 16v

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1991

VIN

12 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

59250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Szyberdach szklany - przesuwny i uchylny elektrycz

Tapicerka skórzana

Sportowe fotele - przód

Elektryczne szyby przednie

Przyciemniane tylne szyby

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Pobiedziska, poznański, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store