Auto w ciągłej eksploatacji w Łodzi. Auto kupiłem w 2011 roku sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 35 tys. km, od tej pory niezawodnie mi służy.
Nie jestem handlarzem, nie chcę nikomu wcisnąć złomu.
——
Samochód nie jest w żaden specjalny sposób przygotowywany do sprzedaży, nie było polerki, maskowania niedoskonałości, czy inwazyjnego czyszczenia czegokolwiek, na fotografiach widać umyte auto takim jakim jest w rzeczywistości. Nadarzyła się okazja kupić od kolegi dużo nowsze auto, i dlatego sprzedaję Hondę. Ubezpieczenie OC jest ważne do 07.06.2025r. Przegląd okresowy jest ważny do 05.03.2025. Przegląd olejowy został wykonany w maju bieżącego roku.
——
Na zdjęciach nie widać tylnego lewego zagłówka. Mam ten zagłówek oddzielnie, z uwagi na fakt, iż przeszkadzał w montażu fotelika dla dziecka.
Odgniecenia na tylnych fotelach po fotelikach dziecięcych znikną po pewnym czasie. Tapicerka w Hondzie jest w super stanie.
——
Przeglądy olejowe wykonywane były średnio co 8-10tys km. Wszystkie naprawy wykonywane były na bieżąco, choć było ich tak naprawdę niewiele - jest to niezawodna konstrukcja. W ramach głośnej na świecie akcji serwisowej Hondy, kilka lat temu w aucie wymieniane były przez ASO ładunki pirotechniczne poduszek powietrznych na nowe. Wszystkie dodatkowe, wymagane książką serwisową czynności, były wykonywane - m.in. wymiany świec, filtrów, oleju przekładniowego, regulacja luzów zaworowych itd. Hamulce nie wymagają serwisu, z tyłu jest prawie nowy komplet, z przodu są jeszcze w porządku.
——
Auto posiada świeże opony wielosezonowe marki premium Nokian Seasonproof 175/65R14 86 H XL. Opony kupione w 2022 roku, auto przejechało na nich niewiele ponad 15tys. km. To są naprawdę świetne opony i dobrze się jeździ zarówno po śniegu zimą jak i w upał latem. Niewątpliwą zaletą jest brak konieczności sezonowej zmiany opon.
——
Podwozie zostało zabezpieczone antykorozyjnie pod koniec 2020 roku, łącznie z elementami zawieszenia. Do malowania nie została użyta "przykrywka" w postaci masy bitumicznej, tylko podkład epoksydowy i na podłogę farba chlorokauczukowa o jasnej barwie aby widoczne były ewentualne ogniska korozji, które kiedyś tak czy inaczej się muszą pojawić. Mam fotografie sprzed i po malowaniu.
——-
Auto jak widać na zdjęciach posiada ślady użytkowania w mieście i na parkingach w postaci drobnych zarysowań, czy małych punktowych wgniotek. W historii auta jest kilka szkód parkingowych - większość elementów nadwozia była powtórnie malowana w ramach napraw z ubezpieczenia AC (co jest w tym aucie moim zdaniem paradoksalnie zaletą nie wadą - posiadam fotografie dokumentujące zakres lakierowania). Auto wymaga niewielkich poprawek lakierniczych, jeśli ktoś chciałby uniknąć w przyszłości problemów z korozją.
——-
Część przycisków na konsoli radia straciła podświetlenie. Wszystkie przyciski, funkcje w aucie działają - to jest tylko kwestia podświetlenia.
——-
Samochód posiada w pełni sprawną klimatyzację. W 2022 roku wymieniłem komplet sprężarki klimatyzacji, sprzęgła, paska klimatyzacji. W aucie nie śmierdzi, nigdy nie były w nim palone papierosy, nie były przewożone zwierzęta, nic się śmierdzącego nigdy nie rozlało.
——-
Moim zdaniem nowy właściciel powinien wydać 1-1,5tys. zł na poprawki lakiernicze i cieszyć się Hondą. Proponowana przez mnie cena auta uwzględnia ten fakt. W aucie nie ma zaszytych niespodzianek, serwisowane do końca było z myślą o jak najdłuższym jego użytkowaniu. Części, płyny i filtry wykorzystywane przy serwisowaniu były najwyższej jakości (Castrol, Motul, Filtron, Mann, Lemforder, TRW itd...).
——-
Informacja dla łowców katalizatorów - katalizator oryginalny został już skradziony z tego auta w 2021 i w ramach naprawy z ubezpieczenia AC wymieniony na nowy nieoryginalny. Dla niewtajemniczonych wyjaśniam - okazuje się, że katalizator oryginalny, z uwagi na dużą zawartość szlachetnych metali w jego wkładzie, był warty tyle co 1/3 wartości samochodu... Tak czy inaczej, układ wydechowy auto ma sprawny, a przy okazji naprawy został wymieniony katalizator na nowy wraz z sondami lambda i tłumikiem środkowym - naprawa była wykonana w standardzie narzuconym przez ubezpieczyciela.