2005 2.7 z LPG, 214kkm przebiegu, Wrocław
U mnie od 8 lat, jestem 3 właścicielem w Polsce
ABS, ESP, grzane fotele (tylko kierowcy, pasażera nigdy nie działał i z braku potrzeby nie naprawiałem), automatyczna klimatyzacja, tempomat, 6 biegowa skrzynia manualna
Zalewany zawsze Valvoline 5W40 po około 10kkm, obecnie olej już do wymiany (nigdy nie musiałem dolewać pomiędzy wymianami) - dorzucam bańkę 5L + filtr
Filtr powietrza i kabinowy wymienione w sierpniu
Kierownica obszyta na nowo jakoś na początku zeszłego roku
Nowy akumulator włożony w listopadzie 2022
Letnie opony 215/45 na oryginalnych felgach 17", swoje lata już mają i powoli trzeba liczyć się z wymianą (DOT 0716)
Zimowe opony 195/65 na felgach Dezent RE 15", mają za sobą 2 zimy (DOT 3621)
Dojazdówka 125/70R16
Gaz:
- Butla w kole zapasowym, 48 litrów, wchodzi średnio 42, homologacja do 2032 roku
- Nowe wtryskiwacze i reduktor, pełny serwis ze strojeniem w październiku zeszłego roku
Jak widać po zdjęciach, rdza atakuje tylne błotniki (głównie lewy, chociaż oba były już robione w 2018) i prawe drzwi, do tego z przodu na zderzaku trochę obcierek/odprysków itd, lampy wypadałoby spolerować (zmatowiałe + parują np. po myjni), szyba czołowa ma drobny odprysk (sprzed wielu lat, ogarnięte w serwisie i do tej pory nic się nie dzieje).
Silnik chodzi ładnie, ale przy mocnym przyspieszaniu czasem się jakby dławi - jakiś czas temu padł przepływomierz i wypadał zapłon na 2 cylindrach - wymieniona została cewka, świece, przewody WN i przepływomierz.
Ważniejszy serwis o jakim wiem lub sam robiłem:
• 84 tyś | 2011 - Rozrząd + pompa wody
• 112 tyś | 2013 - Sprzęgło + dwumasa oryginalna Hyundai
• 150 tyś | 2016 - Wtryskiwacze LPG + reduktor
• 159 tyś | 2017 - LPG – nowe przewody fi8, nowy wielozawór, rurka wlewu, osłona termiczna przy wydechu na przewody gazu
• 162 tyś | 2017 - Rozrząd
• 165 tyś | 2018 - Tarcze i klocki przód
Drobna stłuczka przy niecałych 170 tyś, uszkodzony prawy tylny błotnik + lekko zderzak + lekko obdarta felga (mam zdjęcia do wglądu), po akcji zrobiona zbieżność.
Naprawa i lakierowanie: błotnik prawy tylny, przy okazji zrobiony lewy (rdza w nadkolu) i polakierowany + lakierowanie zderzaka tył.
• 184 tyś | 2021 - Tarcze i klocki tył, linki ręcznego
• 194 tyś | 2022 - Nowy czujnik ABS prawy tył
• 199 tyś | 2023 - Końcówki drążków kierowniczych + zbieżność
• 204 tyś | 2023 - Przepływomierz, cewka, świece, przewody WN
• 205 tyś | 2023 - Wtryskiwacze LPG + reduktor, pełny serwis ze strojeniem
I pewnie masa drobniejszych eksploatacyjnych rzeczy po drodze o których nie ma co pisać.
Ostatni rok-półtora nie miałem czasu bardziej zająć się autem, także jak widać parę wad jest - starałem się uczciwie wszystko opisać.
Od 2 miesięcy tylko sporadycznie odpalany i jeżdżony żeby się nie zastał.
OC do 26.06.2025
Przegląd do 15.11.2024
Cena do negocjacji.