Na sprzedaż mam swój pierwszy samochód, którym uczyłem się jeździć po zdaniu egzaminu na prawo jazdy - świetnie spełnił swoją funkcję i na pewno pomoże kolejnemu młodemu kierowcy. Samochód kupiłem w grudniu 2019 roku z przebiegiem 115 457 km (aktualnie, podczas robienia zdjęć - 134 248 km) i od tamtej pory auto jest w ciągłym użytkowaniu. Od dnia zakupu auto było regularnie serwisowane, w tym:
- w 2020 roku - poduszki amortyzatorów z przodu, łączniki stabilizatora z przodu, prawa osłona przegubu,
- w 2021 roku - prawy przegub, świece zapłonowe, czujnik ABS, tylny tłumik,
- w 2022 roku - napęd rozrządu z pompą wody, chłodnica klimatyzacji,
- w 2023 roku - łożysko z piastą w tylnym kole.
Dodatkowo autko ma ładne, 15-calowe felgi aluminiowe z oponami wielosezonowymi, które są z 2021 roku, więc bez problemu pojeżdżą jeszcze 3-4 sezony i akcesoryjnymi czujnikami ciśnienia z centralką ładującą się przez panele słoneczne. W aucie jest oryginalne radio Hyundai. Samochód bez problemu przechodzi przeglądy, zawieszenie jest w dobrym stanie, nie ma luzów, auto prowadzi się pewnie i stabilnie. Auto gwarantuje bardzo dobrą widoczność i wysoką pozycję siedzącą za kierownicą. Ma też bardzo pojemny bagażnik, dzięki czemu może być bardzo praktyczne. Wnętrze jest zadbane, jak na 18 lat wygląda bardzo ładnie. W 2022 wymieniony był rozrząd, więc na przynajmniej 3 lata będzie z tym spokój. Cały układ klimatyzacji był uszczelniony, łącznie z wymianą chłodnicy, więc klima działa idealnie, chłodzi bardzo skutecznie a czynnik nie ucieka. Z racji posiadania malutkiego silnika, auto jest bardzo oszczędne jeżeli chodzi o paliwo. Silnik nigdy nie miał założonej instalacji LPG, więc nie ma obawy o wypalone gniazda zaworowe i tego typu atrakcje związane z LPG. Samochód jest bardzo dynamiczny przy niskich prędkościach (0-60 km/h), silnik chętnie wchodzi na obroty. Jest malutki, bardzo łatwo się nim parkuje - jako samochód miejski sprawdza się idealnie. Auto było kilkukrotnie malowane w różnych miejscach (ze względu na rysy i drobne ogniska korozji), a przedni prawy błotnik wymieniany. Na kilku elementach auta widać drobne ogniska korozji (patrz - zdjęcia) - normalna sprawa jeżeli chodzi o 18-letnie, azjatyckie auto - oczywiście nie ma to wpływu na działanie czy bezpieczeństwo pojazdu. Jeżeli chodzi o podwozie i elementy nośne auta - progi, podłoga, podłużnice, sanki - auto jest zabezpieczone przeze mnie od spodu środkiem antykorozyjnym, więc żadnych uszkodzeń nie posiada. Na obu zderzakach widać niewielkie rysy i przetarcia. Samochód ma problem z tylnymi bębnami hamulcowymi, tj. podczas hamowania słuchać regularne stukanie, natomiast nie wpływa to negatywnie na siłę hamowania (potwierdzone na badaniu technicznym) i poza aspektem dźwiękowym kompletnie nie przeszkadza. Na dzień dzisiejszy auto jest gotowe do jazdy i nie wymaga żadnego wkładu finansowego - gdyby nie to, że zmieniłem samochód na większy i mocniejszy, sam jeździłbym nim cały czas tak jak do tej pory. Jeżeli ktoś chciałby jednak być skrupulatny, to mógłby przygotować się na wymianę oleju, naprawę tylnych bębnów hamulcowych i (na zimę) wymianę akumulatora. OC jest opłacone do 04.01.2025, badanie techniczne ważne do 04.11.2024. Jestem jedynym właścicielem auta, moje nazwisko jest w dowodzie rejestracyjnym. Auto jest wolne od wad prawnych. Nie jestem handlarzem, podpisuję umowę cywilno-prawną, nie wystawiam faktury. Auto można obejrzeć w Toruniu, przy ulicy Ignacego Łyskowskiego (Rubinkowo I). Jeżeli nie odbieram telefonu, proszę o SMS, w miarę możliwości oddzwonię.