Dzień dobry.
Na sprzedaż zadbany Hyundai i20 który użytkuję od wyjazdu z salonu w styczniu 2017 roku, nie wymaga wkładu finansowego. Do 290 000 km wszystkie naprawy i przeglądy były robione w ASO Hyundai Busko-Zdrój (na potwierdzenie kompletna książka serwisowa).
Przebieg zrobiony w trasie, od 02.2017 do 11.2021 użytkowałem go jako auto służbowe w firmie której pracuję, po czym odkupiłem i do teraz jeździła nim żona. Sprzedaję ponieważ kupiłem większe nowe auto.
Auto NIE jeździło w szkole nauki jazdy "L" jak większość aut z podobnego poziomu cenowego! Przebieg z trasy, a nie z miasta dlatego auto jest tak dobrym stanie technicznym.
Auto ma założoną instalację LPG BRC u dealera Hyundai (obowiązywała na nią gwarancja tak jak na całe auto), spalanie 7-8.5l/100 km dlatego przy obecnych cenach gazu koszt przejechania 100 km to nawet poniżej 24 zł.
04.2025 wymienione tarcze z klockami tył i przód na markowe ATE, amortyzatory tył Sachs, pasek klinowy Contitech (1500 zł)
05.2024 wymienione gumy stabilizatora (oryginał), oraz łączniki stabilizatora (Meyle HD), sworznie wahaczy (oryginał), płyn hamulcowy ATE SL6 i chłodniczy K2 Kuler.
11.2023 wymieniony akumulator (jeszcze na gwarancji) i świece irydowe Denso
11.2022 montaż haka holowniczego
08.2021 przy 277 000 km wymienione sprzęgło na oryginał w ASO Hyundai.
08.2020 przy 210 000 km duży przegląd LPG, wymieniony reduktor i wtryskiwacze (obowiązkowa wymiana co 105 tys km aby utrzymać gwarancję na auto i instalację gazową). Oczywiście założono oryginalne części BRC. Koszt takiego przeglądu to blisko 2000 zł.
Silnik nie pobiera oleju, po zakończeniu gwarancji olej wymieniam co 10 tys km lub raz w roku i nie trzeba nic dolewać. Od samego początku jeździ na Shell Helix Ultra Professional AF 5W30. Silnik pracuje cichutko, brak kontrolek typu "check engine".
OC do 06.07.2025
Przegląd do 18.01.2026
Butla LPG ważna do 19.08.2031
Do auta komplet dokumentacji który dostałem przy zakupie auta czyli instrukcja obsługi, książka serwisowa, dokumenty do instalacji gazowej, kluczyki x2.
Auto jeździ na oponach letnich Michelin Energy Saver+ (6 mm bieżnika, rok 2022, kilka sezonów wytrzymają).
Do kompletu opony zimowe Firestone Winterhawk 4 (5.5 mm bieżnika, rok 2022) z FELGAMI i CZUJNIKAMI CIŚNIENIA (nie palą się żadne kontrolki po wymianie).
Hak Steinhof z dedykowaną instalacją i gniazdem 13 pin wbity w dowód, dodaję adapter na 7 pin. Hak służył kilka razy w roku do bagażnika rowerowego.
Wyposażenie:
-klimatyzacja
-elektryczne szyby przednie
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
-komputer pokładowy
-ABS+kontrola trakcji ESP
-radio USB/MP3
-ISOFIX
W grudniu 2017 auto miało wgniecione drzwi prawe (wymiana w ASO), w styczniu 2021 uszkodzony został zderzak i wymieniony w ASO Hyundai na nowy. Zdjęcia do obejrzenia na miejscu, ale nic poważnego się nie stało - na całym aucie fabryczna powłoka lakieru. Udostępniam miernik grubości lakieru więc można to sprawdzić.
Serdecznie zapraszam do zakupu, auto nie rozczaruje szczególnie gdy ktoś widział egzemplarze które mają o połowę niższy przebieg. Sprzedaż na umowę kupna sprzedaży.
Pełna galeria zdjęć dostępna na OtoMoto.