Hyundai wyprodukowany w Czechach. Kolor Cashmere brown. Silnik D4FB 1.6 CRDI 128 KM Euro 5. Przebieg 65 733 km.
Opis tutaj to bieda ze względu na limit 6000 znaków. Dla zainteresowanych udostępniam Dysk Google gdzie dałem szczegółowy opis, masę zdjęć stanu obecnego i zdjęcia archiwalne na różnych etapach historii pojazdu, skany i informacje potwierdzające historię pojazdu oraz jego stan. Link dodałem w postaci kodu QR w galerii ogłoszenia. Klasyczny link poniżej:
https://drive.google.com/drive/folders/13XWh3mZ64yhuKdXd92ZBvLLhItHBxSFm?usp=sharing
Nabywcy przekazują całą tą wiedzę na nowej pamięci USB + dane, których nie mogłem upublicznić (np. z danymi osobowymi).
UWAGA! nie wykupuj raportów. Ja już to zrobiłem. W chmurze wgrałem raporty AutoDNA, CarVertical (kupiłem dla siebie w 2023 r.) + CEPiK i porównaj od kogo dowiesz się więcej i dlaczego ode mnie.
Auto z dystrybucji niemieckiej w wersji wyposażenia DESIGN (dokładny wykaz z opisem w chmurze). Kupiłem we wrześniu 2017 r. (jako drugi właściciel), uszkodzone od początku z zamiarem naprawy dla siebie i prywatnego użytku, długo szukane, wypatrzone. Zanim auto kupiłem zapisałem zdjęcia z tamtego ogłoszenia z 2017 r. (są w chmurze). Zakres uszkodzeń + własne zdjęcia przy przygotowaniach do naprawy i szczegółowy opis + zastosowane części zamienne też tam są.
Dla mnie najważniejsze był brak uszkodzeń: podłużnic, chłodnic, dachu i innych strategicznych elementów, a także komputera silnika. Auto z tytułu wystrzelenia 3 poduszek powietrznych i uszkodzenia szyby przedniej + deski rozdzielczej w Niemczech zaklasyfikowano jako szkodę całkowitą.
Tutaj w telegraficznym skrócie: uderzenie czołowe z lekkim prześlizgiem na stronę kierowcy. Podłużnice i chłodnice całe, na froncie uszkodzone elementy wymienne + lewy fartuch, bez wypływu na bezpieczeństwo auta. Ucierpiały jedynie końcówki słupków A (cofnięcie pokrywy silnika), drzwi kierowcy (cofnięcie błotnika) i fragment progu – ok. 1/5 długości.
Auto naprawiane we własnym zakresie na częściach używanych oraz nowych trybem zleconym. Poduszki powietrzne oraz napinacze pasów nie były regenerowane. Kupowane od zaufanej osoby używane. Część elementów kupiona w ASO. Z zamiennika jedynie szyba czołowa i zderzak przedni w wersji z benzyniaka bo bardziej podobał mi się kształt halogenów. Grill chłodnicy oryginalny w wersji bardziej pod mój gust. Ponieważ auto szykowałem dla przyszłej żony i nie miałem presji czasowej naprawa finalnie zakończona w lipcu 2020 r.
Auto u mnie przebyło tylko ok. 25 tys. km konserwowane na bieżąco (szczegóły w chmurze). Od 2023 r. niemal nieużywane – nalot ok. 800 km. Normalnie bym nie sprzedawał, ale w czerwcu 2023 r. powiększyła się rodzina i 3 drzwi z fotelikiem (koniecznie na tyle) nie zagrało.
Akumulator Varta produkcja Niemcy luty 2020 r., felgi aluminiowe OEM Hyundai 15”.
Aktualny stan auta (w tym mankamentów) profesjonalnie przedstawiłem w chmurze na ponad 150 zdjęciach. Ogólnie stan zdecydowanie ponad przeciętną. Nie obeszło się bez rysek spod marketów.
Auto też już bardzo dokładnie zmierzyłem własnym kalibrowanym miernikiem grubości lakieru (zajęło 2,5 h). Wyniki z szczegółowym opisem w chmurze.
Przed sprzedażą zrobiłem detailing.
Podsufitka odkurzona i wyprana techniką bonetowania chemia Taski Tapi Shampoo C2c z technologią enkapsulacji. Podłoga, półka bagażnika i część tekstylna foteli i bagażnika odkurzone i wyprane maszynowo preparatem jak wyżej. Skórzane części tapicerki w tym fotele, boczki i kierownica oczyszczone chemią od RR Customs. Potem odżywka tej samej firmy. Wszystkie plastiki zdemontowane i oczyszczone. Zakonserwowane razem z deską chemią Poorboy’s World USA. Nadwozie umyte szamponem Poorboy’s World USA.
W efekcie wnętrze wygląda rewelacyjnie (niemal jak nowe). Z zewnątrz również widać, że samochód jest bardzo zadbany.
Radio rozebrane wyczyszczone, mechanizm CD nasmarowany, laser wyczyszczony izopropanolem. Zaktualizowałem oprogramowanie radia + mapy (sierpień 2024).
W bagażniku brak kompresora + zestawu wulkanizacyjnego.
Z autem oprócz obowiązkowych spraw otrzymasz (pełny wykaz w chmurze):
- dwa oryginalne kluczyki „scyzoryk”;
- papierową instrukcję obsługi w jęz. niemieckim + etui Hyundai;
- papierową instrukcji obsługi stacji multimedialnej z nawigacją GPS (jest jęz. polski);
- oryginalną papierową wersję skróconej instrukcji obsługi pojazdu w jęz. polskim + pełna wersja instrukcji w języku polskim na oryginalnej płycie;
- komplet praktycznie nowych opon zimowych Vredestein Wintrac 195/65 R15 91T (już zamontowane), opony kupiłem w grudniu 2021 r. (produkcja Węgry listopad 2021 r. -> kod 4621). Opony nigdy nie przechodziły naprawy wulkanizacyjnej. Wysokość bieżnika ok. 7 mm.
- komplet opon letnich, Hankook Kinergy Eco (K425) 195/65 R15 91H, (produkcja Węgry pierwsza połowa marca 2014 r. - kod 1114). Wysokość bieżnika ok 5,25-6,00 mm, niepopękane. Jedna opona przechodziła naprawę wulkanizacyjną, na moją prośbę zastosowano łatę do pojazdów ciężarowych Prema Orange
- oryginalne, nowe dywaniki welurowe - na lato OEM Hyundai (jeszcze w folii);
- oryginalne, nowe dywaniki gumowe - na zimę OEM Hyundai (jeszcze w folii);
Jak widać podszedłem maksymalnie profesjonalnie transparentnie i uczciwie do sprzedaży pojazdu. Wszystko przygotowałem tak, jak sam bym sobie to wymarzył jako kupujący. Dlatego wszelkie komisy i osoby oferujące niepoważne kwoty proszę o zaniechanie prób kontaktu – szanujmy swój czas.
Oczywiście istnieje możliwość potwierdzenia stanu pojazdu w dowolnym warsztacie i dowolnej stacji diagnostycznej. Przegląd i OC (Uniqa) do połowy lipca 2025 r.
Auto nie kupowałem bezpośrednio od pierwszego właściciela, ale chyba udało mi się go odnaleźć. Czekam na kontakt zwrotny od niego na FB w celu ustalenia miejsc serwisu samochodu w Niemczech i skontaktowania się z serwisami w celu uzyskania potwierdzenia tamtejszej historii serwisowej. Zachęcam do śledzenia szczegółowego opisu w chmurze.