Zapraszam do zapoznania się z ofertą sprzedaży auta Hyundai I30.
Dane podstawowe:
- pojemność silnika: 1.6;
- moc silnika (KM): 126;
- paliwo: benzyna + lpg (instalacja BRC);
- przebieg: 146.000 tys. (przebieg autentyczny, drugi właściciel, auto pokonywało głównie krótkie trasy).
Auto niezawodne, tanie części zamienne, zrywny, idealne auto miejskie (ale poradzi sobie i w dalszej trasie). Pakiet comfort: climatronic, wielofunkcyjna skórzana kierownica, elektryczne szyby, fajne audio. Niskie spalanie. Auto posiada czujnik parkowania (tył) o zasięgu 3 metrów.
Więcej danych poniżej.
- Klimatyzacja uzupełniona i odgrzybiona miesiąc temu.
- Opony wielosezonowe, w stanie bdb, idealne jeszcze na dwa sezony.
- Tapicerka prana ostatnio w 2023 roku.
- Przegląd instalacji gazowej i wymiana butli w roku 2024 (butla ważna 10 lat)
- OC: maj 2025
- Przegląd: grudzień 2025
- Ostanie naprawy: wymiana amortyzatorów (przód 2024, tył 2023), łączniki stabilizatorów, nowy alternator, regeneracja kolumny kierowniczej, wymiana gumek kierownicy.
- Przegląd filtrowo-olejowy jesień 2024 (robiony regularnie co rok).
Co do zrobienia?
- Zbieżność (zalecenie na przeglądzie).
- Do dalszej diagnostyki błąd ESP. Błąd wyświetla się po regeneracji kolumny kierowniczej, elektromechanik zdiagnozował błąd czujnika skrętu. Usługa regeneracji jest na gwarancji do 15.11.2025. Nie reklamowałem tego, ponieważ nie ma to żadnego wpływu na pracę auta. Pozostawiam do decyzji nowego właściciela.
- Z pozycji kierowcy nie można zamknąć jednej tylnej szyby (z pozycji pasażera już tak). Prawdopodobnie poluzował się kabel zasilający lub jeśli ktoś uzna tę wadę za istotną, to można wymienić komputer sterujący (groszowa sprawa).
Szanowni Państwo - powyżej postarałem się opisać stan auta w sposób jak najbardziej rzetelny. Średnia cena za ten model, w tej wersji silnika i paliwa i w opcji comfort to 17.000 tysięcy złotych. Z uwagi na liczne rysy, ogólny stan lakierniczy, występujące wgniotki, proponuję cenę pomniejszoną o koszt naprawy lakierniczo-blacharskiej. Miejscowy lakiernik wycenił usługę wszystkich poprawek na 2.500 tysiąca. Wszelkie usterki były naprawiane na bieżąco, przebieg nie jest wysoki, uważam, że auto może posłużyć komuś jeszcze przez długie lata. Oczywiście istnieje możliwość sprawdzenia auta na dowolnej stacji diagnostycznej/warsztacie (na koszt kupującego). Auto posiada również niezainstalowany reling dachowy, który będzie własnością nabywcy.