Dzień dobry.
Do sprzedaży. Hyundai i30CW (kombi) w wersji Comfort. Rocznik 2010. Diesel 1.6. Wersja bez DPF'a. Aktualny przebieg 171.350km
Model unikatowy z fabryki w KOREI. Większość jeżdżących modeli po kraju pochodzi z czeskich fabryk.
Został sprowadzony z Belgii.
Ja jestem jego właścicielem od 2011 roku. Zakupiony u handlarza z przebiegiem 4300km. Kupiony jako bezwypadkowy. Po latach wraz ze wzrostem możliwości weryfikacji okazało się, że była stłuczka.
Samochód służył mi praktycznie bezawaryjnie (bez większych niespodzianek) przez kilkanaście ostatnich lat.
Pierwsze lata serwisowany w ASO (oleje,filtry, itp), potem z biegiem lat u prywatnego mechanika.
Z "udogodnień": klimatyzacja automatyczna, pełna skóra, elektryczne sterowanie szyb, lusterek bocznych, sporo poduszek powietrznych itp.
Obecnie na oponach 15" wielosezonowych (zakup 2023) i stalowych felgach
Model 90KM bez DPF'a - bardzo ekonomiczny.
Średnie spalanie cykl miejski/korki 6,5l/100
Średnie spalanie na trasie 5,2l i poniżej (przy prędkości <110/120km/h)
W 2014 roku wymieniony olej + filtry . w drugiej połowie 2014 pasek klinowy, wężyk klimatyzacji, chłodnica i silnik klimatyzacji.
W ostatnich latach: oba przednie amortyzatory, spora część elementów podwozia (wahacze, sworznie, stabilizaroty, klocki hamulcowe; itp)
Ubezpieczenie do czerwca 2025 / Przegląd do kwietnia 2025.
Samochód ma już swoje lata. Lakier (czarny) nie jest już pierwszej świeżości. Nie był garażowany więc kilka lat parkowania pod chmurką i na parkingu osiedlowym zrobiły swoje. Lakier posiada rysy, otarcia. Dlatego też malkontentom mierzącym długość każdej rysy serdecznie dziękuję.
Na zdjęciach widać główne mankamenty:
- otarcie błotnika przedniego pod reflektorem (od strony pasażera);
- uszkodzenie blachy lewego nadkola i drzwi tylnych od strony kierowcy (ktoś mi uderzył hakiem holowniczym na parkingu);
- pordzewiały próg od strony kierowcy
W najbliższym czasie do zrobienia:
- przednie klocki hamulcowe (zaczynają piszczeć);
- lewy próg (od strony kierowcy).
Akumulator trzyma w obecnych warunkach. Na obciążeniu 14,42V - patrz zdjęcia
Pod poniższym linkiem można zobaczyć i usłyszeć jak silniczek pracuje:
https://1drv.ms/v/c/198d04887bf901c2/EW3RmLdIsshAia-7sFx-ZaYB7H3ahvQhDdcJncKf0LhQvw?e=OxWTfT
Samochód nie jest pierwszej świeżości, ale jest bardzo ekonomiczny i na chodzie. Jak pisałem wyżej, przez 14 lat użytkowania nie miałem z nim żadnych większych, poważnych awarii.
Polecam