Rodzice kupili go w polskim salonie w 2012 r, ja od nich odkupiłem w 2019, samochód cały czas był w rodzinie, garażowany i o niego dbaliśmy.
Stan pojazdu:
- bardzo dobry,
- bez rdzy,
- bezwypadkowy,
- w tym samochodzie się prawie nic nie psuje, jakieś drobiazgi eksploatacyjne tylko wymieniam.
- Od lat jeżdżę co drugi dzień po mieście, co 3 tygodnie w niedługą trasę.
- Stan lakieru jak na zdjęciach (drobne ryski, typowe dla użytkowania).
Mam dodatkowy komplet felg stalowych i opon letnich jakby ktoś chciał.
Silnik
- bardzo prosta, trwała i bezawaryjna jednostka 1.4 16V MPI G4FA
- łańcuch rozrządu
Przebieg:
190k km. Można łatwo sprawdzić na stronie rządowej - wszystkie przeglądy w Polsce.
Spalanie:
W trasie zwykle pali mi 5,8 l / 100 km, jak przycisnę gaz to 6.5 l
Po mieście około 7,2 l / 100 km, jak jeżdżę dynamiczniej dochodzi do 7,6 l
Co było robione:
• Sierpień 2024: nowy akumulator
• Czerwiec 2024: wymiana pompy paliwa w baku (przy okazji badanie ciśnienia sprężania tłoków - prawidłowe), przednich wycieraczek, płynu hamulcowego, oleju w skrzyni biegów, oleju silnikowego i filtrów, pomiar zbieżności (prawidłowa)
• Luty 2024: nowe opony wielosezonowe i nowy przedni zderzak (zarysowałem poprzedni o słupek)
• Wrzesień 2023: wymiana amortyzatorów przód
• Styczeń 2023: wymiana świec zapłonowych, klocków hamulcowy i tarcz z przodu
• Pozostałe drobne rzeczy do wglądu w książkach serwisowych
Przegląd aktualny, OC aktualne