Cena do negocjacji. Auto u mnie ponad 4 lata, cały czas na chodzie, używane do obsługi domku na działce, przewieźć kosiarkę, deski. Żeby nie tracić naszego czasu na bezowocne oględziny, piszę uczciwie co jest zrobione, a co jest do zrobienia.
DO ZROBIENIA:
Do przeglądu podwozie. Wadliwa konserwacja i jakieś poprawki któregoś z poprzedników. Na pewno progi, podłużnice, drążki stabilizujące, jak komuś zależy na estetyce, to elementy karoserii. Jak wiadomo trzeba na to więcej czasu, a ja potrzebuję auto cały czas. Od lat brzęczy coś w kompresorze klimy, zleciłem wymianę łożyska, ale nie ustało. Czasem nie styka przycisk od szyby elektrycznej, ale silniczek sprawny.
ZROBIONE:
Auto cały czas w ruchu. Przy przebiegu 145 tys. zrobiony rozrząd i wymiana przewodów wspomagania kierownicy. Fajne wyposażenie jak na tamte lata, dobre do przewożenia długich rzeczy, przednie siedzenie składa się na płasko, otwierana szyba tylna. Założone opony wielosezonowe. Nigdy nie było problemów silnikowych poza wymianą jednego wtrysku, świec, przewodów do świec i akumulatora. Brak problemów z instalacją elektryczną, wszystko naprawione i od 3 lat spokój, podobnie jak po sprawdzeniu szczelności klimy 2 doby i po wymianie parownika, działa trzeci rok bez “dobijania”. Sprawny napęd 4x4 dołączany ręcznie. Regularnie olej i filtry co ok 10 tys. Podobnie diagnostyka i filtry gazu. W ciągu 4 lat dwa razy zmieniany olej w dyfrze i raz w skrzyni biegów. Nowa sonda lambda za katalizatorem. Rok temu nowy bak paliwa, opaski mocujące bak oraz nowy wlew i odpowietrzenie. Hamulce robione przy przebiegu ok. 151 tys. + czyszczenie, wymiana tłoczka, przy przebiegu ok. 168 tys. wymiana części przewodów hamulcowych. Na bieżąco wymieniane drążki, amortyzatory, jedna czy dwie poduszki amortyzatorów itp. Aktualnie we wrześniu standardowo wymiana oleju w silniku + filtry oraz sprawy gazowe, diagnostyka, filtry.