Witam, samochód sprzedaję jako uszkodzony, ponieważ ma wyjęty filtr DPF oraz po uruchomieniu na zimno przez chwilę lekko dymi na niebiesko. W 2024 roku miał regenerowaną turbinę, ale objaw nie zniknął. W związku z wcześniejszym planem sprzedaży postanowiłem go dalej nie naprawiać.
Wg Carvertical pojazd nie był uszkodzony.
Samochód poza tym doinwestowany, na przestrzeni ostatnich 4 lat wymienione bądź zregerowane:
1) turbina + wymiana oleju w skrzyni biegów przy 216637 km w dniu 22/03/24
2) przekładnia kierownicza
3) łożysko prawy i lewy przód
4) oba wahacze dolne przednie (tylko w ASO, koszt ok 3500zł za komplet)
Ile to wszystko razem kosztowało wolę nie pamiętać.
Wyposażenie typowe dla tej wersji więc nie będę się rozpisywać.
Zrobiona standardowa mapa silnika, moc + 40KM i +100Nm do serii czyli ma ok. 278KM i ok. 650Nm (nie był hamowany, podaję za danymi firmy tuningowej, mam certyfikat). Zbiera się naprawdę szybko. Skrzynia biegów ok, pojazd bez rdzy poza jakimiś odpryskami z przodu. OC opłacone do 12.08.25, przegląd jeszcze ważny. Poza opisanymi problemami jest do wymiany wahacz przedni prawy górny i chłodnica płynu wspomagania kierownicy. Czasem prawa kamera z lusterka gubi obraz. Samochód obecnie na oponach letnich Nokian 21 cali, stan 3/4 więc naprawdę długo posłużą (koszt 4 lata temu 4000zł), dokładam opony zimowe, ale raczej na ostatni sezon.
Samochód sprzedaję z FVAT 23%. Chcę sprzedać, a nie sprzedawać, cena do dogadania.
Aktualnie do obejrzenia w Łomiankach k/Warszawy.
Zapraszam do kontaktu.