Cześć :)
Znalazłeś się tutaj ponieważ prawdopodobnie szukasz ciekawego coupe z napędem na tył, więc wychodzę naprzeciw oczekiwaniom i chcę zaoferować Ci moje Infiniti G37 w wersji S Premium.
Samochód sprowadziłem w 2021 r. z USA po drobnej szkodzie w prawy bok, wszystkie zdjęcia samochodu w stanach dostępne są po wpisaniu numeru VIN w google, jeżeli potrzebujesz raportu CARFAX to daj znać, wyślę go mailowo wraz z plikiem z excela w którym zapisuje koszty i serwisy samochodu od początku jego posiadania. Infi było przygotowane do poruszania się po europejskich drogach zgodnie ze sztuką, ma przerobione kierunkowskazy na kolor pomarańczowy oraz dołożone światło przeciwmgielne z tyłu na przycisk (dołożona wiązka elektryczna), przednie światła są fabrycznie asymetryczne, licznik jest w KM/h.
Wóz w praktycznie najwyższej wersji wyposażenia tj. S Premium co daje nam łopatki zmiany biegów przy kierownicy, sportowe, pompowane fotele z multum regulacji, czterotłoczkowe hamulce Akebono, dyferencjał o ograniczonym uślizgu LSD, 19 calowe felgi ENKEI oraz twardsze zawieszenie. Cała reszta wyposażenia zaznaczona w szczegółach dodatkowych ogłoszenia.
Samochód regularnie serwisowany na częściach z górnej półki, zalewany olejami pokroju Amsoil Signature Series, Repsol Carrera lub Millers Performance, w zeszłym sezonie auto dostało nowy komplet klocków hamulcowych Power Stop z26 oraz wymieniłem komplet świec na OEM Denso 3457. Przy przebiegu 105 tys. kilometrów wymieniony został również dynamicznie olej w skrzyni biegów, zalany Ravenolem J2 S. Opony są w dobrym stanie, na przodzie Pilot Sporty 4s a z tyłu w ubiegłym roku założyłem Pirelli PZero. Cały czas tankowany pb98. Zaliczył również wizytę na hamowni i może poszczycić się wynikiem 309 km, także zdrowa seria.
W samochodzie właściwie wszystko działa tak jak należy, przez cały okres mojego posiadania nie było żadnych problemów.
Cena oczywiście do negocjacji.
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną.
Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to śmiało dzwoń :)