Sprzedaję tylko z powodu zabrania przepustki samochodowej w miejscu mojej pracy... auto garażuję i nie pozwolę sobie zostawiać go na ulicy w Bytomiu,
Żeby nie przedłużać, cena 100k. Jak się nie sprzeda, trudno, będzie stało w garażu, więc jeśli to za dużo, to proszę nie pisać.
Z minusów:
- Stracona przednia lotka/splitter (coś wypadło z auta przede mną, da się zdobyć z drugiej ręki za ~300-400zł),
- Odklejona delikatnie boczna listwa, klej puścił (wizualne, do poprawienia bez problemu),
- Wpadający w rezonans z wydechem jakiś plastyczek przy napinaczu pasa od strony kierowcy, słyszalne tylko jak kobita nie gada i nic z radia nie leci,
- Nowe klocki, a delikatnie piszczą... EBC Yellow Stuff na przód EBC Blue Stuff na tył założone końcówka zeszłego roku,
- Ogłoszenie prywatne, nie wystawiam faktury.
- 2014r. fabryczny kolor biała perła,
- kupiony fabrycznie nowy w polskim salonie Infiniti. Jest to najbogatsza wersja jaka była dostępna w ówczesnym czasie w PL,
- Samochód bezwypadkowy, garażowany, zawsze regularnie serwisowany w jednym ASO (Infiniti Centrum Kraków), a po 2020r. w Coobcio Garaż, od 2022r jestem właścicielem i dalej garaż + świeżo wymienione filtry/olej. Przez 2 lata użytkowania nic się nie zepsuło,
- customowy system wydechowy wykonany przez Coobcio Garage: wydech końcowy catback Scorpion, końcówki wydechu Scorpion pomalowane proszkowo na czarno, customowy Xpipe z tłumikiem, wydech przelotowy (brak katalizatorów) – założone sportowe „dekaty” (koszt około 4000 zł u Coobcia + 2500 zł catback Skorpion + 800 zł dekaty),
- oil spacer wykonany przez Coobcio – powiększenie pojemności miski olejowej o 0,5L, teraz wchodzi 5,5L (koszt około 500 zł),
- chiptuning na 399 HP, 528 Nm wykonany przez firmę Magnetto Tuning z Łodzi (ECU HITACHI MEC107,Read/ Write by K-tag, optymalizacja programowa jednostki spalinowej, programowe wyłączenie tylnych sond, seria 364 KM, po wymianie wydechu 390 KM/516 Nm, następnie Stage 1 - 399KM/528 Nm),
- usunięcie wszelkich mini w gniotek metodą PDR przez zmianą koloru/nałożeniem folii (koszt około 1200 zł),
- naprawa i lakierowanie zderzaków przód i tył - drobne obcierki krawężnikowe, parkingowe – koszt około 3500 zł w ASO,
- dekontaminacja i przygotowanie lakieru pod nałożenie folii, zmiana koloru auta przy użyciu folii 1080 - G378 | GLOSS BLUE RASPBERRY | 3M WRAP FILM, dach folia 3m w kolorze czarnym/gloss + przyciemnienie szyb tylnych w opcji full black + przyciemnienie tylnych lamp (koszt sumaryczny około 7000 zł),
- pełne wygłuszenie auta wykonane przez firmę Revolt Customs (koszt około 3000 zł)
Pozostałe:
- sportowe wkładki filtra powietrza firmy KN (koszt około 600 zł),
- klocki hamulcowe EBC przód/tył nówki,
- projektory iluminacyjne w drzwiach przednich (wyświetlają logo infinity na glebie),
- system undercar led – montaż Revolt Customs (koszt około 600 zł),
- świecące na czerwono przednie logo infinity, sterowanie pilotem on/off (koszt około 600 zł),
- customowa kierownica carbon + skóra, customowa konsola airbag skóra + carbon (koszt około 4000 zł),
- customowa gałka zmiany biegów – carbon (koszt około 800 zł),
- customowe carbonowe manetki zmiany biegów – carbon (koszt około 1300 zł),
- część elementów wnętrza w okleinie karbonowej,
- carbonowe listwy boczne tzw. side-skirts (koszt około 2200 zł),
- carbonowy dufuzor tylny 2-częściowy (koszt około 3500 zł),
- carbonowe pokrywy lusterek bocznych (koszt około 800 zł),
- carbonowa płetwa tylna (koszt około 800 zł),
- przyciemniane pływające kierunkowskazy lusterek (koszt około 500 zł),
- przyciemniane kierunkowskazy przednie (koszt około 300 zł),
- dodatkowe przyciemniane światła stopu zamiast odblasków (koszt około 400 zł),
- czarny grill przedni,
- rejestrator jazdy/kamera,
- Cyfrowy immobilizer + 2 pinezki (koszt około 2000zł)