Witam serdecznie,
Na sprzedaż posiadam swoje Infiniti Q50S w najwyższej wersji wyposażenia Sport Tech (DAS, kamery 360, szyberdach, zaciski Akebono, tarcza bezpieczeństwa, brakuje tylko głośniczków Bose w drzwiach).
Auto pochodzi z polskiego salonu, odkupione od właściciela który też miał je w leasingu (wcześniej należało do salonu Infiniti). Na dzien dzisiejszy 206000 tyś przebiegu (39 tysięcy na silniku elektrycznym).
Infiniti przed zakupem zostało sprawdzone w ASO Nissan Polody w Poznaniu, gdzie nie stwierdzono żadnych usterek (posiadam raport z ASO do wglądu). Auto jest bezwypadkowe, ale miało 2 małe szkody – szyba przednia została wymieniona (odprysk kamienia na autostradzie) oraz polakierowana wtórnie przednia maska poprzez delikatne zagięcie (naprawy w ASO, zdjęcia do wglądu).
Auto mechanicznie jest w stanie bardzo dobrym, niedawno przeprowadzono większy serwis w postaci wymiany oleju w skrzyni biegów oraz w skrzyni rozdzielczej (RAVENOL ATF TYPE 2J do skrzyni biegów oraz Mitasu Premium Multi Vehicle ATF do skrzyni rozdzielczej), zmienione oleje w obydwu dyferencjałach (oleje Amsoil) oraz wymianę świec (Denso FXE22HR11).
Wizualnie auto również prezentuje się świetnie, znajdą się na pewno jakieś drobne odpryski na masce czy też zderzaku, ale nic, co odbiegałoby od normy 8-letniego samochodu.
Dodałem od siebie parę rzeczy, które według mnie poprawiły wygląd zewnętrzny samochodu: zewnętrzna część grilla oklejona w czarny połysk, dodany tylny dyfuzor oraz przedni splitter w czarnym połysku, tylne dokładki zderzaka z wersji USA, przyciemnione szyby, zmienione felgi z OEM na Verde, model Axis oraz lampy wcześniej wypolerowane oraz zabezpieczone folią PPF fotochromatyczną.
Aktualnie stoi na oponach zimowych, dorzucam letnie Micheliny Pilot Sport 4 w zestawie.
Auto na ten moment nie wymaga żadnego wkładu finansowego – wsiadać i cieszyć się bezawaryjną jazdą przez kolejne 200-250 tys. kilometrów.
To teraz czas na minusy :)
Przedni zderzak jest troszkę przerysowany na dolnej części, mi to osobiście nie przeszkadzało
Trzeba dokupić czujniki TPMS z krótkim wentylem – bardzo niefortunne i chyba nieprzemyślane umiejscowienie wyjścia na wentyl w feldze (jeśli wentyl będzie miał standardową długość, to będzie obijać się o duże zaciski).
Przy ostatniej wymianie oleju zgubiłem 2 plastikowe klipsy od dolnej osłony silnika.
Auto jest w leasingu ING, dlatego na ten moment jest możliwa tylko cesja, poniżej parametry:
Zostało 35 rat po 1450 zł netto.
Wykup 7000 zł netto.
Odstępne, które chciałbym uzyskać, to część wpłaty własnej – 14 tys. netto (oczywiście wystawiam FV na odstępne, w razie czego możemy delikatnie ponegocjować kwotę odstępnego).
Łącznie: 71 750 zł netto (88 252 zł brutto).
Ilośc rat/wysokość można zmienić według swoich upodobań po 3 miesiącach od dokonania cesji.
Zapraszam na oględziny oraz jazdę próbną.
Pozdrawiam,
Mateusz