Infiniti Q60 Sport, udokumentowany przebieg 54 572 tys. km., kolor czarny metalik GAG, Salon PL, II właściciel, całkowicie bezwypadkowy, serwisowany w ASO, książka serwisowa, garażowany, sprzedaż na umowę. Sprzedaje właściciel – nie handlarz. Samochód nigdy nie był w rękach żadnego handlarza.
Wersja wyposażenia : Sport, z dodatkowymi pakietami. W Polsce wersję 3.0 sprzedawano tylko
w wersjach Sport i Sport Tech. cenniki tutaj:
https://pertyn.com/wp-content/uploads/2017/08/Infiniti-Q60-folder-i-dane-techniczne.pdf
https://pertyn.com/wp-content/uploads/2017/08/Infiniti-Q60-cennik.pdf
Mój egzemplarz ma wszystko to, co ma Sport Tech minus pakiet „Widoczność” czyli nie mam doświetlania zakrętów, kamery 360 (jest zwykła kamera) i świateł Smart Beam. Wnętrze czarne, czarna skóra, fioletowe karbony.
Szyberdachu nie ma ! Jest to brak, ale to jest kilka ładnych centymetrów nad
głową więcej, bezcennych dla osób powyżej 180 cm. Wbrew obiegowym opiniom, wersja Sport posiada tzw. „Tarczę”, tyle że nie ma w niej monitorowania martwych kątów (bo to jest w pakiecie „Widoczność”). Regularnie pryskane silikonem uszczelki w drzwiach. W 2022 roku nałożono powłokę 5-letnią, firmy ServFaces. Od tego czasu samochód był myty najwyżej 10 razy i to też tylko w myjni detailingowej. Wszystkie chromy regularnie polerowane, wydechy regularnie czyszczone,, STP nalewane do paliwa przy 38 i 52 tys. przebiegu. Dwa komplety oryginalnych felg aluminiowych OEM z oponami !
Obywa komplety felg są identyczne, oryginalny fabryczny model do tego egzemplarza.
Wszystkie felgi bez zadziorów, rys, przytarć itp.
Opony letnie: Dunlop Maxx GT 245/40/19 XL DOT 50/20 i 20/21, 6 mm. To są opony takie, jak pierwszego montażu, tylko xl.
Opony zimowe: Bridgestone Blizzak LM-005 245/40/19 XL, DOT 15/22, 7 mm. Też xl. W Infiniti Q60 powszechnie występuje przypadłość, że po wymianie opon czujniki wariują i wymagają „przyuczenia” w ASO. Mając 2 komplety takich kłopotów nie ma.
Samochód wzięty w leasing przez I właściciela, lekarza z niewielkiego miasta na Pomorzu, następnie wykupiony i odsprzedany do mnie 31.03.2022, ponieważ sprzedający przesiadł się na nową Panamerę. Udostępniam kontakt do poprzedniego właściciela.
Rocznik 2018, wyjazd z salonu 2019 czyli najmłodszy, jaki może być egzemplarz z polskiego salonu. Rocznik 2018 ma poprawione wady konstrukcyjne roczników poprzednich. Jest poprawiony, bardziej bezpośredni układ kierowniczy, producent wyeliminował usterki turbo i napinaczy paska. Ponadto od 05.2018 jest nowy, poprawiony, bagnet olejowy. Poprzedni bagnet
był wadliwy, dochodziło do zatarć silnika. Na zdjęciach baza serwisowa. Jednostka napędowa Q60 3.0 ma ciężkie, restrykcyjne warunki dotarcia. W moim dotarcie wykonano zgodnie z książkowymi wymaganiami.
Jeżdżony 2-3 razy w tygodniu, prawie zawsze w godzinach dopołudniowych, nie jeździł w korkach, około 80% przebiegu na na A4 i DTŚ. Garażowany, w garażu trzymany pod pokrowcem z materiału peva, nigdy nie gaszony zimny, turbiny zawsze schładzane przed wyłączeniem, nigdy nie nocował poza garażem, nigdy nie stał bez odpalania, pełnego rozgrzania i przejazdu min. 50 km, dłużej niż 14 dni.
Zimą nie jeżdżony prawie w ogóle.
Użytkowany wyłącznie przez osoby w średnim wieku, 4 (a czasowo nawet 5) samochód w rodzinie dwojga kierowców, 95% jeździł właściciel. Nie jeżdżony na rezerwie, ani nie jeżdżony w opcji ECO, ponieważ silnik ma w tej opcji za mało obrotów. Z poszanowania dla skrzyni biegów, na każdym postoju zaciągany hamulec postojowy. Nie było palone, nie były wożone dzieci, ani zwierzęta.
Serwisowano wyłącznie w ASO (najpierw Gdańsk, teraz Sosnowiec), udostępniam w ASO całą historię serwisową. 2 komplety oryginalnych dywaników OEM (welurowe i gumowe), jakie były wydawane przez polskie salony przy zakupie auta. Samochód nigdy nie miał żadnej awarii, ani usterki. Silnik nigdy nie wymagał dolania oleju. W samochodzie nie było nigdy „grzebane”. Żaden element, ani podzespół nigdy nie był wymieniany ani demontowany. W trakcie przeglądów ASO wymieniało wyłącznie płyny i materiały eksploatacyjne (wyłącznie OEM)
Olej Eneos Premium Ultra, najpierw 0 W – 20, potem 0 W – 30. Wymiana w ASO po
3500 km
9316 km.
7558 km.
13 575 km.
7936 km.
8214 km.
4572 km.
Płyn hamulcowy OEM, wymieniany w ASO.
Tarcze i klocki OEM wymienione w ASO. Grubość klocków na dzień 15.02.2025 to 10 mm. Przód, tył 8 mm.
Pióra wycieraczek OEM, wymienione w ASO (zbierają lepiej niż Bosche i Valeo).
Akumulator OEM, wymieniony w ASO w 2024 roku (OEM ma żywotność 6-7 lat)
Filtry powietrza OEM, wymieniony w ASO
Filtry kabinowe OEM wymieniano w ASO
Geometria ASO w 2022 roku, przy przebiegu 40 775 km.
Moc 464 KM, 634 Nm., zmierzone 0-100: 4,3 sekundy. Modyfikacja, wyłącznie elektronicznie przez gniazdo OBD, wykonana przez SU2, w kwietniu 2023, przy przebiegu 43tys. km. , polegająca na dostosowaniu do paliwa Shell RON 100.
SU2 Performance (obecnie DK Customs) jest uznanym tunerem
Infiniti. Na załączonym wykresie warto zwrócić uwagę na przebieg momentu obrotowego przy niższych obrotach. Samochód jeździ tylko na paliwie RON 100, Shell. Stosowanie, obecnie, innego paliwa grozi pojawieniem się spalania stukowego. Jest możliwość przywrócenia ustawień fabrycznych i jazdy na paliwie 98 Pb. Przywrócenia podejmuje się wykonać ASO.
Pomimo modyfikacji, samochód cały czas był użytkowany w trybie komfortowego GT. Samochodem jeździły (przez cały czas użytkowania) wyłącznie 4 osoby starsze, nie było żadnego wariowania, katowania, upalania, jazdy na torze i wszelkich podobnych. Czasem był na krótkich dystansach autostradowych przyciśnięty, żeby się nagar nie osadzał.
Atutem sprzedawanego przeze mnie egzemplarza jest całkowita bezwypadkowość i niski przebieg. Żaden element nie był nigdy uszkodzony, zarysowany, malowany, nigdy żaden element blacharski, ani element tapicerski, mechaniczny nie był nawet wykręcany, demontowany.
Zamiana nie interesuje.
Samochód do obejrzenia wyłącznie na terenie Górnego Śląska. Proszę dzwonić. Jakbym nie odbierał, to proszę o sms, wtedy oddzwonię wieczorem.