Sprzedaję pięknego klasyka, którego jestem właścicielem od ponad 8 lat. Samochód był garażowany przez cały okres posiadania przeze mnie oraz poprzedniego właściciela (łącznie 13 lat). Jest regularnie używany, sprawny technicznie, okresowo diagnozowany i naprawiany z użyciem wyłącznie nowych, oryginalnych części.
Wnętrze jest w bardzo dobrym stanie. Mankamenty w zakresie wnętrza to:
- lekko odklejona podsufitka
- pękające pokrycie drewnopodobnym laminatem (niestety bolączka we wszystkich egzemplarzach, ale na grupach miłośników XJ40 można znaleźć gotowe rozwiązania tego problemu)
- lekko odkształcony schowek na rękawiczki (również typowy mankament - plastik odkształca się od temperatury)
Karoseria jest w dobrym stanie - nigdy nie wykonywałem żadnych napraw blacharskich i lakierniczych. Drobne ogniska rdzy są na nadkolach. Dzięki garażowaniu nie powiększają się, ale w perspektywie 5-10 letniej należałoby się nimi zająć. Przednia szyba jest zarysowana - wciąż są jednak dostępne oryginalne szyby Jaguara. Wymianę szyby należy połączyć z naprawą podsufitki, którą można wyjąć wyłącznie przez przednią szybę.
Samochód jest na oryginalnych częściach i elementach wyposażenia Jaguar / Daimler. Można go zarejestrować jako pojazd zabytkowy.
W ramach napraw po zakupie został przeprowadzony remont silnika (zawory i popychacze, uszczelki, planowanie głowicy) oraz większości elementów zawieszenia.
Została przeprowadzona konwersja klimatyzacji w oparciu o oryginalne części. Klimatyzacja jest w pełni sprawna.
Zmieniłem radio na oryginalne radio Jaguar z modelu 300 z obsługą zmieniarki CD. Zmieniarka jest zamontowana w bagażniku.
Samochód posiada oryginalne opony Avon produkowane na zlecenie Jaguara w Wielkiej Brytanii. Opony zostały sprowadzone w 2018 roku i mają jeszcze bardzo dobry bieżnik.
Auto można obejrzeć w Łodzi po wcześniejszym uzgodnieniu. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny.