Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 1
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 2
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 3
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 4
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 5
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 6
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 7
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 8
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 9
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 10
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 11
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 12
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 13
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 14
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 15
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 16
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 17
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 18
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 19
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 20
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 21
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 22
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 23
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 24
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 25

1 / 26

Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 1
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 2
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 3
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 4
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 5
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 6
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 7
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 8
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 9
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 10
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 11
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 12
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 13
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 14
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 15
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 16
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 17
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 18
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 19
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 20
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 21
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 22
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 23
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 24
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 25

Najważniejsze

Przebieg

242 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 196 cm3

Moc

298 KM

Opis

Dzień dobry,

odsprzedam swój niedokończony projekt poliftowego Jaguara S-Type z silnikiem 4.2 (następca wadliwego wariantu 4.0 z uwagi na powłokę nikasilową). Zakupiony przez pierwszego właściciela (Polaka) w salonie w Niemczech, który pierwotnie przeznaczony był na eksport na rynek amerykański (z DE do stanów). Od początku swojej historii przebywa on w naszym kraju, jestem jego drugim właścicielem od lekko ponad 2 lat. Samochód jak na swój wiek utrzymany jest w bardzo dobrej wizualnej kondycji. Seryjnie bardzo dobrze wyposażony, dodatkowo nagłośnienie alpine, podgrzewane przednie fotele.

Silnik jak na V8 na trasach jest ekonomiczny, przy 120km/h palił mi +/-10l/100km. Nigdy nie widział instalacji gazowej.


Wymienione/naprawione zostały:

  • nowy regenerowany alternator
  • nowy kompresor klimatyzacji
  • nowy zbiorniczek wyrównawczy
  • nowa chłodnica wody
  • nowy regenerowany konwerter
  • nowe końcówki drążków kierowniczych, łączników stabilizatora
  • nowe zawory zmiennych faz rozrządu wraz z uszczelkami
  • nowe ramki rejestracyjne, specjalnie na zamówienie, wykonane ze stali nierdzewnej.
  • progi i inne elementy mocujące, które wymagały wymiany (typowe dla tego modelu) wraz z pokryciem podwozia środkiem antykorozyjnym. Dodatkowo położony został nowy lakier na całym nadwoziu, drzwiach i masce. Prace przeprowadzone za ok. 9000 zł.
  • nowy cały układ hamulcowy (tarcze, klocki, linki hamulcowe - te ściągane specjalnie z Brytanii, oryginalne) - faktura na 5260 zł
  • instalacja elektryczna - faktura za naprawę na 6 tys. zł


Główne mankamenty:

  • skrzynia biegów przestała w pełni współpracować, w trakcie jazdy objawia się to jazdą jak po tarce. Wsadzony jest regenerowany konwerter, skrzynia biegów również jest wymieniona. Wykonana została dynamiczna wymiana oleju, gdzie opiłków nie stwierdzono. Diagnoza z 3 niezależnych warsztatów wskazuje, że prawdopodobnie konwerter przez zewnętrzną firmę został źle zregenerowany i wciąż jest wadliwy. Należałoby go wymienić.


Mniejsze mankamenty:

  • nie działa klimatyzacja, mimo że kompresor jest nowy. Dmucha zimnym powietrzem kiedy wkręci się go na obroty. Niestety tego jeszcze nie diagnozowałem, bo planowałem za to się zabrać na koniec.
  • należałoby wymienić podsufitkę - te były klejone, a z racji swojego wieku zaczyna już odchodzić oraz zamontować tylną lewą listwę chromowaną drzwi na spinki mocujące (obecnie trzyma się na dwustronnej taśmie),
  • wyskakuje check engine od sondy lambda za katalizatorem (pewnie uszkodzili w trakcie demontażu i montażu skrzyni),
  • delikatnie cieknie płyn chłodniczy spod zbiorniczka. Najprawdopodobniej to właśnie wężyk, bo jak ruszałem to z niego delikatnie ciekło.


W zestawie dorzucam jeszcze chłodnicę od klimatyzacji, której nie zdążyłem wymienić (stwierdzono małe zapocenie). Może to mieć powiązanie z tą niedziałającą w pełni klimatyzacją.


Ubezpieczenie do kwietnia 2025, przegląd do czerwca 2025. Opony całoroczne Hankook z głębokim bieżnikiem.


Planowałem zostawić go sobie jako fajnego youngtimera, dźwięk V8 robi robotę, na zlotach nietypowych / klasycznych samochodów również. Jednak na ten moment nie jestem w stanie go utrzymać, mając jeszcze inne auto na głowie. Dla zainteresowanych mam również zdjęcia z czasów kiedy był świeżo kupiony przez pierwszego właściciela z 2006 roku. Ewentualnie zamienię się na coś innego, zależy mi na niezawodnym aucie w trasy, bez wkładu finansowego. Jak się nie sprzeda przez dłuższy czas to postaram się go naprawić i już zostawić.


Samochód potrzebuje jeszcze trochę miłości, w zamian powinien odwdzięczyć się bardzo przyjemnymi wrażeniami z jazdy.


Cena nie podlega większym negocjacjom. W pełni sprawne egzemplarze z silnikami 4.2 oscylują w granicach 32 - 38 tys. zł, więc myślę, że to uczciwa oferta.

Możliwość obejrzenia w okolicy Kostrzyna Wielkopolskiego. Samochód jest jezdny na manualnym zablokowaniu biegu, bez intensywnej jazdy.

 

17 marca 2025 8:16

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jaguar

Model pojazdu

S-Type

Wersja

4.2 V8 High

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

17900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mikołaj

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kostrzyn, poznański, Wielkopolskie

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store