Na sprzedaż Jaguar XF z benzynowym silnikiem 3.0 V6 o mocy 238 koni mechanicznych z instalacją LPG w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Poniżej link do 60 zdjęć (o 20 więcej niż na otomoto):
https://drive.google.com/drive/folders/1jcSCsFjMtSHCygPfdet_spyqUf2T8_us?usp=drive_link
Auto z polskiego salonu. Jestem trzecim właścicielem. W moich rękach od marca 2021 roku. Pomimo 17 lat Jaguar ma niski przebieg 164 tysięcy kilometrów i brak korozji. Poprzedni właściciel robił po 3-4 tysiące rocznie.
Niektóre elementy wyposażenia:
• bezkluczykowe otwieranie/zamykanie i odpalanie,
• podgrzewane i wentylowane fotele przednie, fotel kierowcy z pamięcią ustawienia,
• podgrzewana kierownica,
• podgrzewana przednia szyba oraz lusterka boczne,
• dzielona i obalana tylna kanapa,
• isofix,
• doskonale brzmiące audio,
• czujniki parkowania przód/tył,
• kamera cofania,
• szyberdach,
• tłumiki końcowe ULTER ze stali nierdzewnej,
• panelowy filtr powietrza K&N,
• alufelgi 19’
Auto w ciągłym użytkowaniu. 80% przebiegu autostradowego za mojej kadencji (do marca 2025 roku 65 tysięcy kilometrów). Olej wymieniany terminowo zarówno w silniku (ostatnia zmiana przy przebiegu 159 tyś. km) jak i w skrzyni biegów (ostatnia zmiana przy przebiegu 164 tyś. km).
Tuż po zakupie w 2021 roku przy przebiegu ok. 100 tyś. km założyłem instalację gazową STAG. Wlew gazu zmieścił się przy wlewie benzyny. Zbiornik gazu mieści się w miejscu koła zapasowego i można zatankować 61 litrów gazu. Na jednym tankowaniu można zrobić nawet 550 kilometrów. Przeciętne spalanie gazu wynosi 12-13 litrów/100 km. Subwoofer wyjęto z miejsca na koło zapasowe aby zmieścić większy zbiornik. Można go podpiąć w bagażniku ale basu bez niego zdecydowanie nie brakuje. Oczywiście subwoofer dokładam.
Również w 2021 roku zamontowałem nierdzewne tłumiki końcowe robione na zamówienie w firmie ULTER. Mając na uwadze komfort jazdy w długich trasach tłumiki są kulturalne ale przy dodaniu gazu silniczek i tak ładnie mruczy:)
W ciągu 4 lat użytkowania poza cyklicznymi wymianami filtrów, płynów, olejów i świec zrobiłem w aucie następujące rzeczy:
• wymiana oleju w dyferencjale – 2021 rok,
• kompleksowe czyszczenie i konserwacja podwozia – 2022 rok,
• wymiana przedniej szyby ze względu na uderzenie kamienia w trasie – 2023 rok. Aktualna szyba pod koniec 2023 roku dostała dwa razy co widać na załączonych zdjęciach ale uszkodzenia są „bezpieczne” – nie powiększają się,
• nowy alternator - 2024 roku.
• zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego wymieniony na nowy w 2022 roku.
• tarcze i klocki przednie wymienione w 2023 roku, tylne w 2024,
• zawieszenie przód/tył – luty 2025.
Książka serwisowa do wglądu.
Paliwo tankowane na Shellu. Przy każdym tankowaniu benzyny wlewam Archoil AR6900-P max.
Wszystkie skóry impregnowane 2 razy do roku środkiem Lederzentrum.
Jaguar za któregoś z poprzednich właścicieli miał szlif prawej strony. Żadne elementy konstrukcyjne nie zostały uszkodzone i nie wybiło poduszek. Malowane/cieniowane elementy: Prawy przedni i tylny błotnik, prawe drzwi, prawy przedni słupek. Grubości lakieru na uszkodzonych elementach nie przekraczają 260 mikronów, jedynie na dole przedniego prawego błotnika występuje wartość 750 mikronów. Zapraszam z miernikiem grubości lakieru. Z pozostałych rzeczy na minus: aktualnie nie grzeje fotel kierowcy, w jednej feldze brakuje dekielka, opony są na wykończeniu. Auto jest na zimówkach Bridgestone Blizzak kupionych 2021 roku.