Auto jest w ciągłym użytkowaniu, służy jako drugi samochód. W ostatnim roku został wymieniony olej w silniku i skrzyni biegów, komplet filtrów, klocki i tarcze przód-tył oraz nabito klimatyzację. Samochód jest także po wymianie rozrządu, żarówek na nowe ksenony + nowe żarówki w postojówkach, lampach doświetlających zakręty i we wnętrzu. Szyby przyciemnione certyfikowaną folią w profesjonalnym zakładzie. Przez długi czas serwisowany w polskim salonie Jaguara.
Średnie spalanie wynosi około 6,8 l na 100km. Co przy takiej masie, wielkości i przyspieszeniu w okolicach 6,4s do 100 km/h jest moim zdaniem świetne.
Jest to wersja S, więc posiada najbogatsze wyposażenie, jakie było dostępne dla serii X250.
Auto w moich rękach od dwóch lat. Poprzedni właściciel miał delikatne uderzenie przodem, co widać na jednym ze zdjęć. Po tej sytuacji została wymieniona chłodnica i wentylator na oryginalne.
Najważniejsze wyposażenie:
- System audio Bowers&Wilkins 440W Surround ze zmieniarką na 6 płyt i USB.
- Unikatowy lakier na zamówienie o kodzie JKM
- Podgrzewane i wentylowane przednie fotele z wielopłaszczyznową regulacją (odcinek szyjny, lędźwiowy, dmuchane boczki itp.)
- Duże radio dotykowe
- Podgrzewana tylna i przednia szyba
- Elek. Lusterka fotochromatyczne
- System key lessgo (otwieramy i odpalamy z kluczykiem w kieszeni)
- Łopatki zmiany biegów
- 4 tryby skrzyni biegów: Normalny, Zimowy, Sportowy, wyścigowy
- Nawigacja satelitarna z polską mapą
- Czujniki parkowania przód/tył
- Alarm
- Tempomat