Jaguar z silnikiem 3.2 V8 240 KM o przebiegu 222 tysięcy km, w bardzo dobrym stanie. Auto służy jako auto weekendowe, do dawania radości w ładną pogodę. Dzięki zamontowanej przepustnicy wydechu (zamykanej i otwieranej za pomocą pilota) w jednej chwili z cichej i komfortowej limuzyny zamienia się w "muscle cara w smokingu" dając możliwość rozkoszowania się pięknym dźwiękiem ośmiu cylindrów.
W maju ubiegłego roku auto miało zregenerowaną maglownicę i sprężarkę klimatyzacji. Wcześniej poprzedni właściciel zmieniał również uszczelkę pod prawą pokrywą zaworów, regenerował alternator oraz zmienił olej skrzyni biegów metodą dynamiczną. Rozrząd musiał zostać zmieniony na nowy najdalej 2 lata temu, podobnie jak progi, które również zostały odnowione. Podwozie na bieżąco konserwowane. Na początku marca tego roku, przy przebiegu 221 108 km wymieniłem olej silnikowy na castrol 5W-40 wraz z filtrem powietrza i oleju.
Z rzeczy, które należałoby zrobić w pierwszej kolejności, to będą: tarcze hamulcowe i amortyzatory z przodu, olej w tylnym moście oraz jego zbieżność i na koniec czujnik poziomu płynu chłodniczego. Konieczności wymienionych serwisów nie odczuwa się jednak podczas jazdy- "nic nie stuka i nie puka". Dodatkowo przydałoby się nabić klimatyzację, bo ostatnio zaczęła słabiej chłodzić.
Auto nie posiada większych ognisk korozji, na nadkolach pojawia się rdzawy nalot łatwy do samodzielnej poprawki.
Elektryka wyjątkowo sprawna jak na wiek auta- działa ustawianie foteli, lusterek, zmieniarka płyt CD, antena prawidłowo się chowa, tempomat, tryb sport, otwieranie bagażnika z kabiny oraz z zewnątrz, czujnik deszczu, przyciski na kierownicy grzanie fotela, (u pasażera nie działa), wszystkie szyby prawidłowo się opuszczają i podnoszą, czujniki parkowania sprawnie pomagają w manewrowaniu. Nie działa niestety pilot, więc auto trzeba zamykać z kluczyka.
Przegląd ważny do 29.07.2025
OC do 06.12.2024
W związku z wymienionymi przeze mnie mankamentami możliwa będzie negocjacja ceny auta przy oględzinach.