Jaguar XJR 4.0 SC sprowadzony z rynku szwajcarskiego, ze świeżym i aktualnym badaniem technicznym MFK.
Pierwszy Jaguar wyposażony w kompresor i dopiero drugi drogowy model marki, w którym zwiększono ciśnienie doładowania (po turbodoładowanym XJ220).
Wyposażony w opcjonalną automatyczną skrzynią biegów GM 4L80-E.
Ma wszystkie cechy wyróżniające model XJR – obniżone i usztywnione zawieszenie, dyferencjał 3,27:1, obramowaniem grilla w kolorze nadwozia, siatkową wkładką grilla, czarnymi ramkami okien, cokołem pokrywy bagażnika w kolorze nadwozia, większymi wylotami wydechu, specjalnymi pięcioramiennymi 17-calowymi felgami aluminiowymi „Sport” oraz znaczkiem „XJR”. Produkcja XJR (X306) to 6547 samochodów.
Piękny wizualnie i mechanicznie.
Po serwisie i pracach detailingowych.
Nowe tylne tłumiki, nowa przekładnia kierownicza, pompa wspomagania po regeneracji, rozrusznik po regeneracji.
Wymieniona poduszka pod skrzynią biegów.
Klimatyzacja po serwisie.
Nowa podsufitka.