Stan pojazdu - oryginalny, możliwość rejestracji na żółte blachy.
Silnik i skrzynia w idealnej kondycji.
Lakier - wypłowiały, do regeneracji bądź oklejenia - ale nie ma tragedii.
Środek ładnie utrzymany, elektryczne fotele grzane, klima itp.
Auto jeździ bardzo dobrze, nie grzeje się, skrzynia pracuje idealnie. Silnik bez żadnych wycieków czy dziwnych dźwięków zarówno na zimnym jak i ciepłym. Nie ma się do czego przyczepić.
Auto jest oryginalne czyli jest w wersji Angielskiej -
Jaguar XK8 to luksusowe coupé klasy GT produkowane w latach 1996–2006, które zastąpiło model XJS. Był to pierwszy model Jaguara wyposażony w nowy, całkowicie aluminiowy silnik V8 o pojemności 4,0 litra i mocy 284 KM. 
Produkcja i wersje:
Łącznie wyprodukowano około 90 000 egzemplarzy modeli XK8 i XKR, z czego:
• XK8 Coupé: 19 748 sztuk
• XK8 Convertible: 46 760 sztuk
• XKR Coupé: 9 661 sztuk
• XKR Convertible: 13 895 sztuk

Ciekawostki:
• Stylistyka: Projekt nadwozia XK8 nawiązywał do legendarnego modelu E-Type, co podkreślało dziedzictwo marki. 
• Silnik: XK8 był pierwszym modelem Jaguara wyposażonym w silnik V8, co stanowiło odejście od wcześniejszych jednostek sześciocylindrowych i V12. 
• Wersja XKR: W 1998 roku wprowadzono sportową wersję XKR z doładowanym silnikiem o mocy 375 KM, która przyspieszała od 0 do 100 km/h w około 5 sekund. 
• Wnętrze: Kabina XK8 charakteryzowała się luksusowym wykończeniem z użyciem drewna i skóry, co podkreślało elegancki charakter pojazdu. 
• Kultura motoryzacyjna: Jeremy Clarkson opisał Jaguara XK jako “niewiarygodnie piękny samochód”.
Auro ma ważny przegląd i OC. Zakupione od pierwszego właściciela. Garażowane, przebieg jest oryginalny. Chętnie zamienię za coś innego. Samochód daje mnóstwo przyjemności z jazdy, jest unikatowy i przyciąga wzrok ludzi na ulicy. Wygląda obłędnie. Mimo że jest to Anglik to totalnie nie ma żadnego znaczenia przy tym modelu. 20 tyś sztuk na cały świat czyni go autem unikatowym. Cena przy gotówce do negocjacji.