Jeep XJ
Stan auta bardzo dobry.
Użytkowany turystycznie i do zabawy w terenie.
W auto wsadzone ogrom serca i wiadomo że nie tylko :).
Auto do jazdy bez wkładu finansowego.
Motor i skrzynia stan idealny (oleje i filtry wymienianie 2x na rok bez względu na przebieg).
Ostatni serwis jak zawsze na grubo robiony w styczniu 2025.
W aucie przeprowadzono kilka modyfikacji i ulepszeń:
- mosty napędowe z przełożeniami 4.1 z wersji 2.5L benzyna (przedni Dana35 tył Ch8.25)
- mosty obspawane i wzmocnione
- przednie półosie na przegubach
- tylne zawieszenie na sprężynach i wahaczach 4-link
- zawieszenie podniesione o 4,5 cala na amortyzatorach rubicon express
- przednie wahacze wzmocnione i regulowane
- panhard przedni od Cybula
- wykrzyżu ma ok 1m
- przedni układ kierowniczy na dwóch drążkach z Jeep WJ
- pompa wspomagania z oddzielnym zbiornikiem większym
- przekładnia kierownicza z Wranglera TJ
- hamulce przednie z Jeep WJ, tylne zmienione na tarcze z Jeep ZJ
- dodatkowa rama wzmacniająca i usztywniająca przednie podłużnice
- obniżenie reduktora
- reduktor zmieniony na NP231 (trwalszy od NP242)
- drugi akumulator w bagażniku
- zamontowana instalacja pod blokadę tylną z kompresorem w bagażniku z wyjściem do pompowania kół - sterowanie pod sufitem
- zderzaki stalowe
- progi z profila 60x120 z rurami ochronnymi
- wyciągarka ze sterowaniem z kabiny + pilot bezprzewodowy
- bagażnik dachowy z skrzynkami na szpej i mocowaniami na koło i podnośnik
- dodatkowe oświetlenie led przednie i tylne
- środek zadbany
- fotele przednie z Jeep Zj (oryginalne też są)
- Koła r15 z oponami z października 2024 hankook dynapro 32cala (zapas też nowy)
W listopadzie 2024 w aucie przeprowadzono prace blacharsko lakiernicze związane z podcięciem błotników, przebudowaniem nadkoli i poszerzeń. Przy okazji usunięto ogniska korozji i większe wgniotki. Pokryto też auto raptorem.
Auto prowadzi się dobrze, nic nie stuka. Uciąg na haku 3250kg - ciężkie przyczepy nie stanowią problemu.
Cena do negocjacji.