JEEP GRAND CHEROKEE LIMITED (WK2) 2014 r.
Sprzedaż na fakturę.
Jesteśmy (właściwie żona – lekarz) pierwszym właścicielem od nowości, samochód kupiony w polskim salonie JEEP w 07.2014 r. Od tego czasu w jednych rękach. Regularnie serwisowane, wszystko wymieniane na bieżąco. Aktualnie auto przed planową wymianą oleju (pozostało wg komputera 7%, przejechane od wymiany 11 tys. kilometrów). Aktualny przebieg 216500 km, auto w ciągłym użytkowaniu.
Lakier perłowy: bardzo ciemna butelkowa zieleń (widoczna w słońcu), normalnie kolor zbliżony do czarnego. Tapicerka w pełni skórzana (niezniszczona, posiada ślady używania adekwatne do przebiegu). We wnętrzu nigdy nie było palone.
Klimatyzacja sprawna. Około 5 lat temu pełne zabezpieczenie antykorozyjne podwozia). Samochód nie posiada widocznych oznak korozji.
Felgi aluminiowe 18 cali, opony Michelin Corssclimate 2 (prod. 08.2023), minimalna grubość bieżnika 5,8 mm. Zawieszenie klasyczne.
Dodatkowo do wersji LIMITED auto wzbogacone fabrycznie o:
- pakiet offroad: NAPĘD QUADRA-DRIVE® II 4X4 Z TYLNYM ELSD (auto nigdy nie było używane w terenie)
- panoramiczny dach Command View (w pełni sprawny)
- oryginalne progi z katalogu jeep’a (ułatwiają wsiadanie i wysiadanie)
- przyciemniane tylne szyby
Dodatkowo belki bagażnika dachowego THULE.
Hak holowniczy (auto nigdy nie ciągało przyczepy).
3-cia tablica rejestracyjna na bagażnik
2 oryginalne kluczyki, dowód rejestracyjny
Auto posiada drobne defekty adekwatne do wieku auta (lakiernicze – widoczne na zdjęciach) klapka wlewu paliwa nie zawsze się otwiera), brak głośnika w tylnych, lewych drzwiach, urwana rączka podłogi bagażnika).
208 tys. wymiana termostatu
205 tys. (2024.08) regeneracja całego zawieszenia
Badanie techniczne ważne do 09.08.2025 r.
203 tys. (2024.07) – wymiana oleju i filtrów, nowe klocki hamulcowe przód i tył
195 tys. (2023.10) – obsługa klimatyzacji + wymiana skraplacza klimatyzacji
179 tys. (2022.11) – wymiana olejów w mechanizmach różnicowych
2022.03 – nowy akumulator
2022.02 – (V-TECH Szczecin) przekształcenie w wersję bez DPF i chiptuning (287 KM i 670 Nm), certyfikat z hamowni
160 tys. – wymiana tarcz hamulcowych tył
130 tys. (2020.07) – wymiana oleju w skrzyni biegów