Mam do sprzedania Jeepa Grand Cherokee 5.9L V8, jeden z pierwszych europejskich z końcówki 1997r. Kupiony w 2018r. Mocno doinwestowany, mam dokumenty na wszystko co było w nim robione i jakie części były kupione. Elektryka jest w bardzo dobrym stanie, może stać nieodpalony przez kilka tygodni i odpali.
Bardzo dobrze sprawdza się w długich trasach, komfort jazdy jest niesamowity, tempomat świetnie tutaj działa, raz przejechałem 1000km jednego dnia i w ogóle tego nie odczułem, fotele są bardzo wygodne- oryginalna skóra. Jak na V8 przystało średnie spalanie minimalne 15-16L, średnie 20-22L
Obecnie sprzedaje go, bo nie mam już możliwości nad nim pracować. Samochód bez modyfikacji odbiegających od oryginału.
Silnik w pełni sprawny, z dużych elementów które zostały zrobione: reduktor zregenerowany i wzmocniony lepszą przekładnią planetarną i nową wiskozą, w tym łożyska, i uszczelki. Skrzynia automatyczna w pełni zregenerowana i wzmocniona o nowe serwa firmy Sonax oraz nową płytę zaworowa w wersji HD + drobne ulepszenia oraz nowe tarcze, uszczelki, łożyska.
Sprężyny i wahacze nowe, wały i mosty oczyszczone, i pomalowane epoksydem a potem poliuretanem. Układ kierowniczy w 100% nowy.
W przednim moście napędowym zostały wymienione wszystkie elementy. Miał też wyrobione osadzenia przegubów zwrotnic, miejsca te zostały rozfrezowane i są dorobione wymienne tulejki(mam dodatkowe). Tylny most też w pełni nowe elementy razem z tarczami szpery.
Samochód nie używany w terenie, był używany tylko do normalnej jazdy.
W obecnej chwili słychać szumienie łożysk tylnego mostu, nie działa automatyczne ustawianie poziomu świateł przednich, tylna prawa szyba nie opuszcza się z guzika ale można nim szybę podnieść, centralka z pilota nie zawsze otwiera i zamyka wszystkie drzwi, przypuszczam że trzeba zamki rozebrać i oczyścić. Ręczne zamykanie drzwi działa zawsze.
- Jest zainstalowana blokada skrzyni biegów BearLock
- Ukryty wyłącznik zapłonu.
- Wyłącznik akumulatora (Hebel)
- 2 czujniki do skrzyni automatycznej ciśnienia i temperatury.
Do samochodu za dodatkowe 10tysięcy dodaje :
- 2 mosty napędowe, przód i tył do tego modelu (trzeba w nich ustawić śruby i pewnie wymienić łożyska).
- Sprawny reduktor (wiskoza działa, ale jest blisko końcówki życia).
- używana działającą płyta zaworowa do skrzyni automatycznej.
- Zapasowe pomalowane zwrotnice.
- Zapasowy komputer główny do samochodu PCM (działający).
- Wał napędowy do tylnego mostu (pomalowany)
- używaną pompę paliwa (działającą).
- 2 nowe piasty nieużywane.
- Zestaw naprawczy przedniego mostu Dana30.
- sporo innych części zapasowych które były kupione czy wymienione a są sprawne.