Samochód został przeze mnie zakupiony w połowie 2023 w stanie dobrym, który do tego czasu jeździł jako samochód "cywilny". Od razu zaczął być przerabiany pod kątem offroadu/turystyki. Nie był to nigdy priorytet, więc prace trwały do ok. końca roku. Od momentu ukończenia samochód był zwykle garażowany. Samochód był bardzo rzadko używany - średnio raz na 2-3 miesiące na okoliczne wypady turystyczno offroadowe.
Buda zdrowa i była zabezpieczona.
Przechodzi normalnie przegląd techniczny. Obecnie przegląd do stycznia 2026, OC do grudnia 2025.
Z historii Carfax oraz CEPIK wynika, że samochód jest krajowy i nigdy nie miał wypadku. Można sprawdzić na własną rękę historię pojazdu w CEPIK podając nr rej, vin i datę pierwszej rejestracji.
oryginalny lakier, dół i zderzaki pomalowane raptorem
reparaturki nadkoli, obecnie bez wygłuszenia żeby nie chłonęła wody,
progi wycięte i nowe wspawane i zabezpieczone, więc buda jeszcze wiele lat nie wymaga wkładu
opony RADAR 285/75R16 RENEGADE RT+
osłona stalowa chłodnicy z płytą pod wyciągarkę - schowana pod seryjnym zderzakiem
osłona stalowa zbiornika paliwa
wyciągarka Escape EVO 12000 lbs [5443 kg] EWX-S z liną syntetyczną
hebel odcinający zasilanie do wyciągarki
progi stalowe
wał napędowy na krzyżakach
wahacze regulowane
sprawne grzanie fotela pasażera
amortyzator skrętu
sprężyny
Lift ok 4"
radio - Pioneer SPH-DA160DAB z Apple CarPlay i Android, zestaw głośnomówiący, bluetooth
kamera cofania
nagrzewnica wymieniona
klimatyzacja sprawna, zdezynfekowana
amortyzatory Bilstein B8 5100
wymienione oleje w mostach
wszystkie oleje powymieniane i filtry
snorkel oraz uszczelniony dolot powietrza do przepustnicy i montaż obudowy filtra powietrza Airbox
wymienione piasty
wymienione łożyska
bagażnik dachowy
LEDbar + LEDy boczne i tylne
hak holowniczy (3cia tablica rejestracyjna)
nowa obszyta kierownica
wymieniona belka pod reduktor