Sprowadzony z USA w 2006 roku, w 2013 kupiony przez znajomego, w jego posiadaniu jeep był około 10 lat następnie znając dobrze ten egzemplarz kupiłem go ja.
W rękach znajomego zrobiony remont silnika.
PRZEBIEG PODANY W MILACH NIE KILOMETRACH
Z wyposażenia odbiegającego od fabryki:
-Wyciągarka na pilota DRAGON WINCH schowana w zderzaku sterowana zdalnie z pilota
-Snorkel SAFARI
-Ledy na dachu podłączone pod światła drogowe (włączają się razem z długimi)
-Ledy na tylnej szybie podpięte pod światła wstecznego (włączają się w pozycji R)
-Pod maską głośnik z trzema modulatorami dźwięku i funkcją megafonu
-Dodatkowy wentylator elektryczny uruchamiany przyciskiem obok kierownicy
-Lift 2 cale: amortyzatory BILSTEIN plus sprężyny LOVELLS
-Wał na podwójnym krzyżaku
-LPG STAG butla 67L w kole zapasowym ważna do 2033r. wlew schowany pod klapką.
-Wyrzucony tłumik i wspawana prosta rura do fabrycznej końcówki wydechu
-Przedni most Quadra Drive z blokadą
-Świeże BF GOODRICH, nie obcierają przy skręcie i wykrzyżu
-Zmieniarka cyfrowa WEFA z filtrem zakłóceń schowana za radiem w desce rozdzielczej.
(dźwięk czysty i działająca multifunkcja z kierownicy głośność/zmiana utworu)
CB radio (antena złożona na dachu bo się nie mieścił w hali garażowej)
Za mojej kadencji zrobione:
-Regeneracja przekładni kierowniczej plus nowa pompa wspomagania
-W reduktorze łożyska, uszczelki, łańcuch, koła zębate i gerodysk
-Tylny most: nowy kosz wraz z satelitami plus uszczelki i łożyska mostu
-Przedni most: najpierw zabieg jak z tylnym, później wyszedł krzywus więc wrzucony cały most od Quadra Drive z blokadą plus założone nowe gniazda sprężyn
-Nowe sprężyny Lovells 2 cale twardsze pod wyciągarkę i butlę w bagażniku
-Nowe izolatory sprężyn 8 szt.
-Nowa chłodnica wody plus termostat i korek chłodnicy Mopara
-Nowe zaciski i jarzma na tył plus tarcze klocki
-Zmieniony amortyzator skrętu
-Komplet nowych świec zapłonowych
-Nowy akumulator
-w 2024 komplet oleje w mostach, skrzyni, reduktorze, silniku
-wymiana oleju w silniku co 5000/7000 tys. km
-w 2023 wrzucona nowa butla LPG 67 litrów plus nowy reduktor gazu, korek LPG schowany we wlewie.
-Nowe głośniki wysokotonowe w podszybiu
Wyżej wymienione rzeczy to są rzeczy, które mniej więcej pamiętam, auto służyło mi jako daily więc wszystko związane z mechaniką było robione na bieżąco. W terenie kulałem się bardzo rzadko z powodu braku czasu, żadnego upalania i topienia, sama turystyka. Najczęściej użytkowałem w mieście plus w miesiącu z 200km trasy się zdarzało na tempomacie. Auto raz w miesiącu przepalane z połowy baku na benzynie. Check engine świeci się od instalacji LPG, błędów na komputerze nie pokazuje, kluczykowanie również bez kodów, na masce schodzi klar, a z rzeczy najbardziej bijących w oko to wypadałoby zrobić progi i nadkola. Ja miałem plan na wspawanie stalowych ale życie zweryfikowało trochę projekt. Za mojej kadencji auto mieszkało w hali garażowej. Dorzucam teczkę różnych kwitów i paragonów zarówno moich jak i znajomego które dostałem podczas kupna.
Sprzedaję bo powiększa mi się rodzina i muszę się pozbyć którejś zabawki z garażu, padło na jeepa bo jest ze mną krócej.
W razie telefonu prosiłbym o wcześniejszy kontakt SMS bo nie zawsze jestem w stanie odebrać w pracy.