Witam,
Mam do sprzedania mój prywatny samochód Jeep Grand Cherokee WK (w wersji europejskiej WH) z silnikiem 3.0 CRD o mocy 218 KM. Auto posiadam od 1,5 roku a w tym czasie przejechałem nim prawie 20 tys. kilometrów.
Dla osób znających bolączki tego modelu:
- Wymieniono chłodniczkę oleju na nową wraz ze wszystkimi uszczelkami.
- Wymieniono alternator.
- Wymieniono bak paliwa.
- Zamontowano radio Pioneer z dotykowym ekranem, Android Auto, kamerą cofania oraz systemem głośnomówiącym.
Wersja S-Limited
Jest to wersja charakteryzująca się bardziej sportowym wyglądem (m.in. lotka na tylnej klapie bagażnika) oraz jedynymi w tej serii fotelami i kanapą z prawdziwej skóry. Dzięki temu, w przeciwieństwie do większości ofert, fotel kierowcy nie jest dziurawy, a kierownica nie jest przetarta.
Skóra była regularnie czyszczona i konserwowana co kwartał przy użyciu specjalistycznych środków Colourlock (hobbystycznie zajmuję się detailingiem, dlatego do czystości i wyglądu auta przykładam dużą wagę). Przednie fotele regulowane elektrycznie z pamięcią wraz z opcją podgrzewania.
Ekran licznika działa poprawnie, choć na zdjęciu może wydawać się inaczej – aparat uchwycił to w dziwny sposób.
Stan lakieru i podwozia
Lakier w dobrym stanie, choć należy pamiętać, że auto było użytkowane turystycznie, ale nie w ekstremalnym off-roadzie. Po zakupie jak i przed obecną jesienią auto przeszło korekcję lakieru i zostało zabezpieczone woskiem.
Samochód nie posiada ognisk korozji ani na karoserii ani pod podwoziem!
Serwis silnika
Zaraz po zakupie auto przeszło serwis i wymiane płynów wraz z płukanką silnika (stary olej + płukanka -> zalany olej tymczasowy do wymieszania resztek płukanki z silnika a następnie zalany docelowy olej dla silników Mercedesa). Ponadto, przy każdej wymianie oleju, używam takżę płukanki do wtrysków jak i dodatku Ceratec do oleju (wszystko od firmy Liqui Moly).
Ostatnio także wymienione oleje w mostach jak i reduktorze.
Samochód sprawuje się bezproblemowo. Jeździłem nim w mieście na codzień jak i częste powroty do rodzinnego domu autostradą nie robiły na nim wrażenia - 140km/h to prędkosć, która daje duży komfort w środku, względne bezpieczeństwo jak i rozsądne spalanie. Oczywiście większe prędkości nie są dla niego problemem aczkolwiek masa prawie 2200kg to nie ta sama klasa co Fiat 500, że zatrzyma się w miejscu z prędkości 180km/h :)
Z modyfikacji:
- Lift zawieszenie 2 cale OME (Old Man Emu) - sprężyny jak i amortyzatory
- Wyciągarka Husar Winch z liną syntetyczną (zdalne sterowanie jak i po kablu).
- Wspawane boczne belki, na których można śmiało podnosić auto.
- Specjalna osłona pod silnikiem.
- Snorkel Mudmaster.
- Opony Cooper Discover A/T 3 w rozmiarze 265/60/R18.
- Dystanse na wszystkie koło aby były równo z nadkolami.
- Radio Piooner z Android Auto, kamerą cofania i systemem głośnomówiącym.
- Światła led zamontowane w tylnym zderzaku, które aktywują się po włączeniu wstecznego.
- CB Radio
- Oklejenie chromowanych listew czarną folią.
- Auto jest przygotowane na koła 33"
Autem jeżdziłem rekreacyjnie w teren. Na moje wymagania zdecydowanie wystarczało. Reduktor działa a wyciągarka nadrabia brak agresywnego bieżnika opon. Bagażnik jest ogormny a po złożeniu kanapy można bezproblemowo spać w środku. Hak z tyłu oraz ponad 500 niutonometrów umożliwia ciągnięcie sporej przyczepy (max 3.5tony).
Przegląd do kwietnia, ubezpieczenie do lutego.
W razię dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu.