Sprzedaję mojego Jeepa Grand Cherokee ZJ 4l, LPG , butla 80l, wpisana w dowód, ważna do 2028. Ubezpieczenie do 19.02 2025, przegląd do 19.12.2025.
Dodatkowo komplet kół szosowych i niespodzianka o warości 1 tyś. złotych.
Auto w moich rękach od 7 lat, w czasie których auto zostało całe rozebrane (oprócz skrzyni biegów i silnika), wyczyszczone, wyspawane i pomalowane. Lift zawieszenia 4”. Hak 3,5 T. Garażowane. Z istotnych informacji - auto po przebudowie przejechało dopiero 300 km!!!
Oto, co zostało zrobione:
1. Części karoserii: dwa błotniki przednie- wymienione i pomalowane pod kolor nadwozia, 3 dodatkowe relingi na dach, spojler na przednią szybę – koszt 1100 zł, wygłuszenie maski – 200 zł, nowy grill wokół lamp - 200 zł, progi offroadowe wzmocnione - 800 zł, wszystkie zderzaki, dach, maska, klapa i listwy boczne na drzwiach pomalowane raptorem – 500 zł.
2. Oświetlenie- nowe lampy przód z homologacją – 800 zł, żarówki +60 % mocy - 50zł, halogeny przód ringi Daily Drive Led – 200 zł.
3. Silnik i osprzęt: zmieniony kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej w układzie 6-2-1 i owinięty bandażem termicznym - 1200 zł, wymieniana poduszka silnika - 150 zł.
4. Układ chłodzenia silnika: nowa chłodnica -500 zł.
5. Układ elektryczny, zapłon: nowy akumulator 400 zł, nowe klemy - 100 zł, świece, kable i paluch kopułki – 450 zł, regenerowany rozrusznik - 250 zł.
6. Układ hamulcowy: przód nowe tarcze, nowe klocki, regeneracja zacisków - 400 zł, tył: regeneracja zacisków i tarcz, nowe szczęki, nowe cylindry, nowe sprężynki, itd. - 400zl
7. Układ kierowniczy: nowy amortyzator skrętu - 150 zł, nowe krzyżaki kolumny kierowniczej - 200 zł, regenerowana przekładnia kierownicza - 600 zł, nowe drążki kierownicze z końcówkami - 420 zł
8. Układ napędowy - regeneracja dyferencjału tylnego mostu (nowe łożyska, nowe simmeringi, nowe łożyska w piastach) - 1200 zł, osłony mostów przedniego i tylnego - 360 zł, przedni most - wymiana łożysk z piastami, wymiana przegubów - 1000 zł, wymiana reduktora z NP 249 na NP 247 z JEEP Grand Cherokee WJ - pełna regeneracja - 2000 zł, obniżenie reduktora - 100 zł, obniżenie cięgien drążka zmiany napędów - 100 zł, poduszka skrzyni biegów - 150 zł
9. Układ paliwowy: nowe obejmy baku - 200 zł
10. Układ wydechowy: nowy tłumik środkowy - 150 zł
11. Układ zawieszenia: sprężyny przód i tył + 2” + 200 kg - 1800 zł, podkładki pod sprężyny +2 ” - 200 zł, nowe amortyzatory Monroe (bez liftu) - 400 zł, przedłużenie amortyzatorów 2”- 200zł, nowe odboje zwieszenia przód i tył - 300 zł, nowe regulowane wzmacniane wahacze z tulejami poliuretanowymi 8 szt. - 2400 zł, regulowany i wzmacniany drążek poprzeczny przód - 400 zł, przedłużenie mocowania drążka poprzecznego tył - 200 zł, nowe wydłużone do liftu końcówki drążka stabilizującego - 200 zł
12. Opony i felgi: opony Hankook MT 245/75/16 (30”) - 1500 zł, dystanse 50 mm aluminiowe - 4 szt. - 600 zł, felgi piaskowane i malowane proszkowo - 600 zł, zestaw nowych czarnych śrub do kół - 400 zł
13. Oleje: silnikowy, skrzyni biegów, reduktora, mostu przedniego i tylnego, wszystkie filtry - 900 zł. Nowa oryginalna uszczelka do miski skrzyni biegów - 240 zł.
14. Osłona podwozia: osłona baku - 300 zł, reduktora - 500 zł
15. Wszystkie odkręcane śruby wymienione na nowe - 300 zł.
16. Wnętrze: nowa podsufitka - 400 zł, nowe obszycie kierownicy - 250 zł, gaśnica sportowa (3L) - 100 zł.
17. Zbieżność, geometria i kąty pracy wałów napędowych - 500 zł.
Te części kosztowały około 27 tysięcy zł, a było tego więcej, więc jak widać, sprzedaję za cenę wymienionych części, a gdzie robocizna i auto… to tak dla tych, którzy chcą kupić taniego Jeepa