Dzień dobry Wszystkim:)
Parę słów o aucie auto bezwypadkowe!!!
Jak widać na zdjęciach stan bardzo dobry lecz nie idealny choć jak na prawie 300 tyś km powiedziałbym stan idealny normalne ślady użytkowania tzn dwa zadrapania z prawej str z tyłu jedno od węża podczas pompowania kół druga blizna podczas parkowania przytarcie o mur
Świeżo po wymianie oleju filtrów
Silnie i poważnie zainteresowanym udostępnię książkę serwisową oraz rachunki z exploatacji auta
Auto od niedawna na polskich tablicach po opłatach celnych(nie było tanio) Ubezpieczony w PZU Vollkasko jak zginie to na sumę ponad 100tys zł wartości tak wyliczyła jego wartość ubezpieczalnia.
Auto nonstop użytkowane w Niemczech nawet aktualnie do obejrzenia Miltenberg tzn tankowane na niemieckim paliwie filtry oleje i serwis też był w Niemczech przeprowadzany
O eksploatacji zawieszenia i zużyciu nie wspomnę Niemcy vs Polska jakosc dróg i ilość dziur…..
Jakość oleji a co za tym idzie żywotność auta jego motor też się wydłuża tu w Niemczech
Co do wyposażenia że jest to prawdziwy summit z tych fajniejszych to podgrzewana kierownica,fotele przód i tylna kanapa.
przód jeszcze wentylowany i tylko summit ma oryginalne bez modyfikacji owalne kocowe wydechy/tłumiki to co do optyki i że to V6 fajnie pracuje mu silnik jak na diesla;)))
A co do wkładu to opony zimowe są ale nadają się do śmietnika za to letnie dopiero sezon przejeździły co do tarcz i klocków nie mam pojęcia mogę sprawdzić na życzenie
Jak już wcześniej pisałem dwa zadrapania zabieg kosmetyczny u lakiernika i felgi jedni mówią że od soli inni że za silną chemia od mycia felg
Z dużych drogich napraw wąż od turbo walną i serwis wystawił rach na prawie 3tys € tłumacząc że dojście było problematyczne i trzeba było silnik przesunąć i podejść od strony nadkola demontując je razem z kołem ale to już parę lat temu
Auto było parę razy w PL i parę razy we Włoszech i to tyle.
Na resztę pytań udzielę odpowiedzi pod nr tel +4915140406376
Pozdrawiam Artur