Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 1
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 2
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 3
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 4
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 5
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 6
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 7
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 8
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 9
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 10
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 11
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 12
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 13
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 14
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 15
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 16
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 17
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 18
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 19
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 20
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 21
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 22
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 23
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 24
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 25
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 26
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 27
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 28
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 29

1 / 30

Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 1
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 2
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 3
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 4
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 5
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 6
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 7
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 8
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 9
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 10
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 11
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 12
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 13
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 14
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 15
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 16
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 17
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 18
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 19
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 20
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 21
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 22
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 23
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 24
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 25
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 26
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 27
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 28
Jeep Renegade 1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S - 29

Najważniejsze

Przebieg

49 120 km

Rodzaj paliwa

Hybryda Plug-in

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 332 cm3

Moc

180 KM

Opis

Dzień dobry,


Na sprzedaż samochód, którego jestem właścicielem od roku.

Pojazd został sprowadzony z Francji w 2024 roku, gdzie miał 1 właściciela.


Stan zewnętrzny:

  • odprysk na przedniej szybie długości ok. 10 mm, nie powiększa się, jest daleko od krawędzi szyby, w czasie jazdy jest ledwo widoczny
  • lakierowany przedni lewy błotnik (usunięcie zarysowania powierzchniowego)


Stan wewnętrzny:

  • zadrapanie pokrywy schowka po stronie pasażera
  • mikro dziurka w siedzisku po stronie pasażera


Stan mechaniczny bez zarzutu, nie ma z tym autem żadnych problemów.

Za ok. 1200 km do wykonania przegląd okresowy.

Opony całoroczne Toyo Open Country AT3 235/65R17 108H 3PMSF, bieżnik ok. 8 mm


Na samochód wystawiam fakturę VAT 23%.



Jest to hybryda plugin typu równoległego. Silnik spalinowy (180 KM, 240 Nm) napędza koła przednie, a silnik elektryczny (60 KM, 220 Nm) koła tylne. Przeniesienie napędu jest przez 6 biegową automatyczną skrzynię hydrokinetyczną AISIN WARNER. Bateria ma użytkową pojemność ok. 10,4 kWh. W komplecie fabryczna ładowarka do sieci 220 V (czas pełnego ładowania ok. 6,5 h) oraz przewód (gniazdo AC Type 2) do użycia w wallbox’ach i punktach szybkiego ładowania (czas pełnego ładowania ok. 1,5 h). Oba przewody są znacznie dłuższe od spotykanych w publicznych stacjach ładowania.



Tryby pracy układu napędowego:


Tryb Hybrid (domyślny) jest zbalansowanym trybem pod względem zużycia prądu i benzyny. W warunkach podmiejsko/miejskich bateria wystarczy na ok. 120 km, a średnie spalanie wyniesie ok. 2 l/100 km.


Tryb Electric (trzeba włączyć przyciskiem) umożliwia jazdę tylko z użyciem prądu. Zasięg w warunkach podmiejsko/miejskich to ok. 50 km.


Tryb E-Save (trzeba włączyć przyciskiem) jest najbardziej zbliżony do tzw. hybrydy miękkiej. Auto startuje na prądzie, przełącza się na benzynę przy ok. 30 km/h i wyłącza silnik spalinowy przy odzysku energii podczas hamowania lub przy żeglowaniu. Bateria w tym trybie wystarczy na ok. 350-400 km jazdy podmiejsko/miejskiej przy średnim zużyciu benzyny ok. 6,7 l/100 km.


W zestawie wskaźników po prawej stronie jest analogowy, bardzo czytelny wskaźnik pokazujący obciążenie układu napędowego (górna połowa) i poziom odzysku energii (dolna połowa).

Utrzymując strzałkę do 50% obciążenia nie załączamy silnika spalinowego. Przyciskiem na lewo od hamulca postojowego można zwiekszyć stopień odzyskiwania energii - samochód odczuwalnie mocniej hamuje wtedy silnikiem po zdjęciu nogi z pedału przyspieszenia i mocniej ładuje baterię (akumulator trakcyjny).

W każdym z trybów jazdy, gdy poziom naładowania baterii spada poniżej 2%, samochód jeździ korzystając z silnika spalinowego, doładowując baterią i nadal używając jej do startu i pełzania w korku. Samochód można używać lejąc do niego tylko benzynę, nie wnikając w jego hybrydowość (jak ktoś tak woli) i jednocześnie w warunkach miejskich trochę odpychać się prądem. Każdy z trybów pracy jest użyteczny i można je wybierać wg indywidualnych, czy chwilowych potrzeb.



Tryby pracy napędu na wszystkie koła:


AUTO - domyślny najbardziej oszczędny tryb, w którym w zależności od przyczepności nawierzchni, od stopnia wciśnięcia pedału przyspieszenia i trybu pracy układu napędowego są automatycznie dołączane koła osi tylnej lub przedniej


SPORT - napęd jest wysterowany tak, aby przednia i tylna oś były spięte i dawały razem maksymalny transfer mocy z kół na jezdnię; czuć wyraźnie pracę wszystkich kół


SNOW - przednia i tylna oś spięta razem + sterowanie silnikiem, skrzynią i blokadami elektronicznymi optymalne dla najbardziej śliskiej nawierzchni


SAND/MUD/ROCK - na prawdę dobrze działają i należy ich używać adekwatnie do warunków; w szczególności tryb SAND nie odcina mocy silnika przy sterowaniu blokadami elektronicznymi



Systemy bezpieczeństwa nie są zbyt natrętne. Można je tak ustawić (i jest to pamiętane po wyłączeniu zapłonu), że nie emitują ostrzeżeń głosowych poza sytuacjami ewidentnie niebezpiecznymi i delikatnie tylko korygują tor jazdy.



Wyjątkowo fajne rzeczy w tym aucie:

  • ogrzewanie kierownicy (szybko działa i odpowiednio dozuje moc)
  • bardzo szybkie podgrzewanie i odladzanie przedniej szyby bez konieczności uruchamiania silnika spalinowego i rozgrzewania go; samochód ma (tak jak dobre elektryki), pompę ciepła zasilaną elektrycznie, dzięki której układ klimatyzacji (chłodzenia i grzania) nie jest uzależniony od silnika spalinowego i oferuje błyskawiczne działanie w warunkach zimowych
  • najlepsze zdolności terenowe pośród crossoverów (prześwit, kąty, oprogramowanie systemu Jeep Active Drive); układ AWD działa po rozładowaniu baterii poprzez zasilanie z generatora napędzanego silnikiem spalinowym
  • tryb Sport, który bardzo zmienia charakter tego samochodu - silnik spalinowy chodzi w wyraźnie innych nastawach, chętnie wchodzi na wysokie obroty, dobrze brzmi; skrzynia biegów ma znacznie wyższe punkty zmiany biegów, układ przeniesienia napędu jest spięty w sposób ograniczający uślizgi; fabryczne przyspieszenie do 100 km/h to 7.1 s, ale są filmy pokazujące wyniki rzędu 6.8


Rzeczy niezbyt fajne:

  • bak o pojemności 36 l., typowy dla hybryd plugin (ale nie tylko.. taki trend teraz), wymagający częstszego tankowania w trasie
 

9 marca 2025 18:25

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Renegade

Wersja

1.3 GSE T4 Turbo PHEV 4xe Trailhawk S&S

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2022

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

104900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Przemek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Bojano, wejherowski, Pomorskie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store