Samochód w moim posiadaniu od blisko trzech lat.
Buda była malowana kilka lat temu
Silnik to pancerne 4.0, bez problemu odpala nawet po długim postoju w zimie.
Skrzynia biegów i reduktor działają bardzo dobrze.
Most przód, standardowa DANA30
Most tył DANA44 (Rubicon) ze wzmocnionym deklem Rockcrusher
Blokada tylnego mostu ARB (do uruchomienia)
Hamulce tarczowe z przodu i TYŁU
Regulowane wahacze i drążki Panharda
Opony 33x10.5 15”
Wymienione na nowe:
komputer silnika
przekładnia kierownicza (+wzmocnione mocowanie)
wszystkie elementy układu kierowniczego od przekładni do zwrotnic + amortyzator
chłodnica + zbiornik wyrównawczy
kopułka, przewody WN, świece
Reflektory główne LED WESEM
Wymienione płyny eksploatacyjne: olej w silniku, układ wspomagania, płyn chłodniczy
Ważny przegląd i ubezpieczenie OC
Podany przebieg w milach!