Witam.
Na sprzedaż Jeep Wrangler JK z rocznika 2012. Auto przywiezione przeze mnie z Kanady po niewielkiej szkodzie w prawy przód pojazdu (zdjęcia do wglądu). Żaden element na aucie nie był malowany więc wcześniej bez przygód.
Rozkrecony od A do Z i zrobione m. in.:
- piaskowanie i cynkowanie ramy (byla cala w nalocie, jednak bardzo zdrowa)
- piaskowane i malowane proszkowo elementy zawieszenia + osprzęt (progi, felgi itd.)
- nowy grill przód
- komplet LEDowych lamp przód + tył (przerobione na EU)
- nowe takie elementy jak: lacznki staba, krzyzaki kol, drazki kierownicze, nowa przekladnia - wzmocniona (byla uszkodzona), laczniki stabilizatorow
- komplet serwisowy: olej w silniku z filtrem, oleje w dyfrach, skrzyni i reduktorze, nowe swiece, termostat, plyn chlodniczy, filtr powietrza
- wzmocnienie mostow , przod + tyl + malowanie
- nowe lozyska kol
- w srodku cykorlapki z aliexpres
- wlacznik osprzetu na lewym slupku
- pewnie o czyms zapomnialem
- nowe opony RADAR (na zapasie BF 33")
- dolozony snorkel
- amorki przednie przystosowane do liftu Rough Country
Auto przyjechalo fajnie doposazone:
- przednie blotniki XRC
- progi XRC
- przedni zderzak XRC
- tylny zderzak XRC
- mcowanie kola XRC
- wciagarka XRC (pilot manual + bezprzewodowy)
- customowe poszerzenia z blachy ryflowanej przod (bardzo praktyczne w terenie i latwe w naprawie), tyl poszerzenia plastikowe
- lift zawieszenia 2 cala
- lift budy 1.25 cala
- wydech bez koncowego, brzmi swietnie ale nie jest uciazliwy
Po krotce tak to wyglada. Generalnie auto sprawuje sie w terenie swietnie, praktycznie wszystko zostalo zrobione, ale zeby nie bylo jak z salonu: swieci sie check (wali blad sond lambda), do uszczelniania obudowa filtra powietrza, mam kupione mocowanie LED bara, nie zainstalowane bo nie przyszedl wyzej wymieniony z ALi heh, nieszczelny lewy halogen (juz zamowilem komplet nowych), trzeba zalozyc mozniejsze sprezyny przednie, bo te w takim setupie przodu sa za miekkie (koszt ok 1000 zł. + przelozenie). Porysana lewa szyba, prawa lepsza ale tez troche ma rysek.
Nie jest do bulwarówka - to sprzęt do orania w terenie i sprawiania radości, a nie na odpust. Lakier ma odpryski, rysy a przy zawiasch utlenia sie amelinium (ponoc nie do pomalowania :P) , ale w tym aucie nie ma to totalnie znaczenia.
Biorac pod uwage setup auta daje mega duzo frajdy co mozna sprawdzic na miejscu (mam do dyspozycji niedaleko tor offroad).
Umowa KS.
Lokalizacja: 63-505
Zapraszam - Jarek
Cena do NIEWIELKIEJ negocjacji (czyt. kilkaset zlotych, nie 12 tys, mniej).
Raczej gotówka, ew zamiana na cos tanszego ale nie policze za to ceny rynkowej, takze lepsza opcja nr 1.
Dzieki za uwage.