Jepp Wrangler JKU Sahara.
Auto sprawne z prywatnych rąk, w naszym posiadaniu ponad 4 lata.
Używane na codzień, na wyjazdy na wczasy i do sporadycznych startów w rajdach.
Silnik 3.8, suchy, na bieżąco serwisowany, spalanie około 19 litrów gazu.
Prędkość przelotowa 110km/h. Zamyka licznik jak kierowca poprosi.
Zaraz po kupnie wymienione uszczelki głowic, zrobione głowice i uszczelka pokrywy rozrządu. Wymiana oleju w silniku co 6000 - 7000 mil, olej 5w40 full syntetic i filtr oleju zaworem zwrotnym.
Skrzynia biegów po dynamicznej wymianie oleju 12000 temu, dołożona akcesoryjna chłodnica skrzyni biegów, skrzynia sucha.
Napędy sprawne, wymienione satelity mostu tył razem z tarczkami LSD i łożyskami.
Korozja prawie zero, rama jak dzwon (ktoś po imporcie dobrze zabezpieczył, nie schował korozji, tylko zabezpieczył, ja kontynuuję i jest w doskonałym stanie).
Lift 2 cale AEV, amortyzatory Bilstein.
Wyciągarka Escape z syntetykiem, schowana w oryginalnym zderzaku.
Auto stoi na 33 calowych oponach MT Toyo open country i 17 calowych felgach (jest również komplet AT-ków Nokian Rootiva 33" na felgach 18")
Lakier. Auto pomalowane Cobrą. Mam zdjęcia przed malowaniem. Auto nie było zardzewiałe ani pogięte (oryginalnie czarne), a lakierowanie nic nie ukrywa, zostało zrobione profesjonalnie (wszystko plastikowe zostało odkręcone, uszczelki zdjęte, oznaki korozji naprawione, zabezpieczone, całość zmatowiona i pomalowana), żeby nie trzeba było polerować po każdym wyjeździe w teren.
Wg mnie ważne informacje dla zainteresowanych:
- butla LPG 50L. pod samochodem, cały bagażnik do dyspozycji
- założone panele molle na tylnych szybach
- panel sufitowy molle między kierowca i pasażerem
- CB radio
- kamera cofania
- elektroniczne lusterko wsteczne
- założyłem dodatkowe zamknięcie maski z kabiny
- wskaźnik ładowania
- wstawione nowe katalizatory
- etc.
Auto służyło głównie do kilkudniowych wycieczek, w komplecie jest materac dopasowany kształtem do podłogi (195 cm wygodnego łóżka) więc spanie środku gotowe.
Radio wymienione na markowe z dużym wyświetlaczem
Części krytyczne kupowane w serwisie z logo Mopar, ja kupuje w Edmark-u.
W Edmarku zrobione ogłoszone akcje serwisowe, na które VIN się załapał.
Ważne, że wszystko jest zrobione tak, żeby na przeglądzie nie było problemów, a w terenie ma dawać radę.
Więcej dla chętnych.
Zapraszam.