Rubicon sprowadzony i zarejestrowany w Polsce w 10.06.202. Zdjęcia z aukcji w ofercie.
Uszkodzony był przedni most oraz miska olejowa. Wymienione na nowe oryginalne w Polsce.
Dodatkowo :
(ceny orientacyjne ile kosztowały mnie modyfikacje)*
-wyciągarka Warn Evo 12
- zderzak przed i AEV (11 000 zl)
- zderzak tył AEV (7500 zl)
-Lift 3,5” + relokalizacja wahaczy złożone na sprężynach Clayton (5000 zl)
-Teraflex :komplet amortyzatorow falcon 3.3 z regulacja (12 000 zl)
-Wzmocnienie przedniego mostu (1500 zł)
-konserwacja podwozia (2000 zl)
-oswietlenie dodatkowe RIGID (6000 zl)
-centralka AUX do sterowania oświetleniem oraz wyciągarka z pilota Bluetooth. Hermetyczny sterownik z boxem na bezpieczniki pod maska. (1500 zl)
- dach bestop (9 000 zl), możliwość zamiany na hardtop lub zakup obu opcji Za dodatkowa opłatą.
- opony cooper 35” z 2022r (9000 zl)
- Radio carplay z dużym ekranem dotykowym + nagłośnienie FOCAL , wzmacniacz Alpine (14 000 zl). Jestem fanem dobrego brzmienia na wyjazdach i jest naprawdę fajnie :)
Samochód kupiłem jako fun-car do lasu po rezygnacji z zawodów przeprawowych . Miał służyć na lajtowych wyprawach po sprzedaży JEEPA TJ i zmoty Wikpol a okazało się, że nie jeżdzę praktycznie w ogóle swoja osobówka tylko cały czas jeepem :). Sprzedaje oba samochody i planuje kupić Wranglera w wersji 392.
Jeep jeździł w terenie, krótkich wyprawach jak i na codzień. Od lat jestem pasjonatem offroadu, startowałem w wielu edycjach Batowskich bezdroży, h6 , POLAND TROPHY swoim TJ i zmota Wikpol przez co spędziłem wiele godzin na naprawie swoich samochodów i przygotowaniach do rajdów.
Dlatego oferowany JK jest regularnie serwisowany, jeździ idealnie, wszystko działa i prowadzi sie naprawdę bardzo dobrze. Nie wpada w żadne wibracje czy death wobble jak większość terenówek na 35” :)