Na sprzedaż Jeep Wrangler 2.0T Rubicon, sprowadzony przeze mnie dla żony z USA;). Auto Fajnie wyposażone, podgrzewane fotele, brązowa skóra, tempomat, odpalanie z kluczyka, etc. Środek w perfekcyjnym stanie. Przygotowane do przepisów europejskich. Wszystko co potrzebne. Różni się od standardowej wersji Rubicon następującymi modyfikacjami:
-lift zawieszenia 2,5cala na foxie
-stalowe progi Smittybilt
-wzmocnienie tylnej klapy i koła zapasowego Smittybilt
-stalowy zderzak przedni Reaper z wyciągarką Smittybilt X2O 10,000 LBS z pilotem bezprzewodowym
-piękne złote felgi 17 calowe
-37 calowe opony A/T BFGoodrich
-dodatkowe poszerzenia nadkoli aby koła nie wystawały po za obrys auta
-hak wpinany w tylny zderzak.
Uwaga!!! Samochód sprzedaję z twardym dachem z ostatniego zdjęcia, kolega chce odkupić miękki. Jednak jestem w stanie się dogadać z potencjalnym kupcem i zostawić wybrany lub oba(w najbliższym czasie demontuje miękki i zakładam twardy).
Samochód sprzedawany na umowę kupna sprzedaży - możliwość wrzucenia w koszty firmy w postaci krótkiej amortyzacji.
Wrangler wylicytowany jako run and drive. Sam zjechał z lawety i wjechał do garażu:).
Auto w USA było uderzone w przedni zderzak, zostały wymienione strefy zgniotu, grill i poduszka powietrzna kierowcy(Nie bawiłem się w regenerację, prostowanie czy inne dziadostwa). Pozostałe części blacharskie całe. Malowana maska i lewe przednie nadkole. Zdjęcia przed naprawa jak i z etapów naprawy do wglądu. Wszystko wykonane bardzo starannie że sztuka.
W Polsce auto użytkowane jedynie do turystki łąkowo/leśnej czy szybszego wjeżdżania w kałuże:). Nie katowane w terenie, nie był na żadnym rajdzie. Ot suvik do pokonywania wyższych krawężników, którego nie da się obić drzwiami innego auta.
Powód sprzedaży wydaje się banalny, żona zażyczyła sobie Porsche i szukam środków:). Dodatkowo na podjeździe pod domem zrobiło się trochę za gęsto:). Na innym ogłoszeniu sprzedaje też fiata 124 spider.