(2009) Jeep Wrangler Sahara - 3.8 V6 - Full Black - GCC / Europa
Charakterystyczny pancerny wygląd przypominający pierwszego z Jeepów - Willysa, solidna (ramowa) konstrukcja, bardzo dobre własności terenowe, starannie wykonane wnętrze, niezła zwrotność i widoczność (duże lusterka), stosunkowo niskie spalanie - pancerna jednostka napędowa o pojemności 3.8 litra w układzie V6 generująca w obecnej konfiguracji ponad 200 KM to tylko kilka z zalet tego pojazdu. Prawdziwi fani Wranglera doskonale wiedzą dlaczego wybierają właśnie ten pojazd, który w swojej kategorii cenowej nie ma dla siebie alternatywny wśród innych modeli u konkurencji.
Nasz Wrangler co bardzo ważne posiada specyfikację GCC / EU - nie pochodzi z USA, posiada bezwypadkową historię, a rama jest zachowana w perfekcyjnym stanie. Wszystkie szyby wraz z czołową pochodzą z pierwszego montażu i są oryginalne - MOPAR. Samochód otrzymał nowy grill wraz z reflektorami stylizowanymi generacją JL, tylne lampy, a także kierunkowskazy utrzymane w stylu „Smoked” oparte także na technologii LED. Na aucie zobaczymy także oryginalne 17 calowe aluminiowe felgi pochodzące z wersji Willys, a także uniwersalne AT’ki o średnicy 33 cali. Szyby zostały przyciemnione metodą ceramiczną, a w środku auta znajdziemy nowoczesny komputer pokładowy z ekranem dotykowym.
Jak przystało na wersje SAHARA na pokładzie mamy oczywiście dostęp do elektrycznych szyb, tempomatu, rozbudowanego audio z subwooferem, kierownicy wykończonej skórą naturalną, nadkoli wraz z dachem w kolorze nadwozia, centralnego zamka sterowanego z pilota i wielu innych udogodnień. Wszystko to sprawia, że auto wygląda pięknie i jest zdecydowanie jedyne w swoim rodzaju.
Pojazd JEST NASZĄ WŁASNOŚCIĄ i aktualnie znajduje się w Dubaju gdzie prowadzę firmę i z tego też miejsca organizowana jest wysyłka z bezpośrednią dostawą pod drzwi (door-to-door) w dowolne miejsce na świecie. Specjalizujemy się w imporcie pojazdów ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Szwecji oraz Stanów Zjednoczonych.
PODANA CENA jest KWOTĄ CAŁKOWITĄ zawierającą już wszelkie koszty związane z importem, odprawą, dokonaniem opłat celno-skarbowych (poza akcyzą) oraz dostawą pod wskazane miejsce w Polsce. Zachęcam do zapoznania się z historią wszystkich sprowadzonych przez moją firmę egzemplarzy do Europy w tym Polski.
Więcej informacji z chęcią udzielę telefonicznie lub mailowo.