Charakterystyczny pancerny wygląd przypominający pierwszego z Jeepów - Willysa, solidna (ramowa) konstrukcja, bardzo dobre własności terenowe, starannie wykonane wnętrze, niezła zwrotność i widoczność (duże lusterka), stosunkowo niskie spalanie - nowsza skrzynia biegów i dynamiczna pancerna jednostka napędowa o pojemności 3.6 litra w układzie V6 generująca w obecnej konfiguracji ponad 300 KM to tylko kilka z zalet tego pojazdu. Prawdziwi fani Wranglera doskonale wiedzą dlaczego wybierają właśnie ten pojazd, który w swojej kategorii cenowej nie ma dla siebie alternatywny wśród innych modeli u konkurencji.
Oferowany egzemplarz to mocno doinwestowana wersja z najlepszą jednostką napędową PENTASTAR o pojemności 3.6 litra pod maską w europejskiej specyfikacji (GCC). Jeep został doposażony w terenowe opony o średnicy 35 cali, które to zostały założone na fabrycznie nowe 17 calowe aluminiowe felgi renomowanej marki METHOD, które zostały polakierowane w kolor dodatków na aucie oraz w jego wnętrzu - doskonale podkreślające pancerny wygląd auta i zapewniają estetykę na najwyższym poziomie. Zawieszenie zostało zmodyfikowane dzięki czemu uzyskany został pełny lift 3 cale, sprężyny oraz amortyzatory (włącznie z amortyzatorem skrętu) pochodzą od producenta Rough Country i doskonale radzą sobie z masywną bryłą Jeepa. Dodatkowo zastosowane zostały solidne stalowe progi, aluminiowe agresywne nadkola, podwójny układ wydechowy połączony z wyczynowym układem dolotowym, aluminiowe wysokie wewnętrzne nadkola, dodatkowe oświetlenie w technologii LED: spot lights, reflektory, kierunkowskazy oraz światła pozycyjne. Dodatkowo Wrangler otrzymał customowy grill oraz maskę, a także stalowe zderzaki - przedni oraz tylny z dodatkowym oświetleniem LED. We wnętrzu dodatki w stylu carbon, oryginalna skórzana tapicerka od MOPAR’a, skórzana kierownica, a także duży dotykowy komputer pokładowy zamontowany w centralnej części deski rozdzielczej, który został połączony z kamerą cofania przedstawiającej obraz w jakości Full HD. Szyby zostały przyciemnione folią w technologii ceramicznej.
Wszystko to sprawia, że auto wygląda pięknie i jest zdecydowanie jedyne w swoim rodzaju. Na sam koniec warto także dodać, ze koszt samych modyfikacji przekroczył kwotę 50 000 PLN, auto nie posiada ani grama korozji, a jego przebieg to zaledwie 91 000 km.
Pojazd JEST NASZĄ WŁASNOŚCIĄ i aktualnie znajduje się w Dubaju gdzie prowadzę firmę i z tego też miejsca organizowana jest wysyłka z bezpośrednią dostawą pod drzwi (door-to-door) w dowolne miejsce na świecie. Specjalizujemy się w imporcie pojazdów ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Szwecji oraz Stanów Zjednoczonych.
PODANA CENA jest KWOTĄ CAŁKOWITĄ zawierającą już wszelkie koszty związane z importem, odprawą, dokonaniem opłat celno-skarbowych (poza akcyzą) oraz dostawą pod wskazane miejsce w Polsce. Zachęcam do zapoznania się z historią wszystkich sprowadzonych przez moją firmę egzemplarzy do Europy w tym Polski.
Więcej informacji z chęcią udzielę telefonicznie lub mailowo.